Frissítő fagyi-smoothie franchise
A Fruitisimo egy friss gyümölcslébár és fagyizó hálózat, ami 2003-ban indult útjára a Cseh Köztársaságból, központja Prágában található. Az alapszortiment frissen, helyben elkészített gyümölcs- és zöldséglevekből, valamint a saját gyárban, a hálózat számára exkluzívan készített kézműves fagylaltokból áll. Ezeket egészítik ki a Fruitisimo házi süteményei, üdítők, snackek és egyéb termékek. A cseh márka – a franchise rendszer bevezetésének és egy dinamikus hálózatfejlesztés eredményeként – jelenleg több mint 70 bárral van jelen hazai piacán, valamint Szlovákiában és Magyarországon.
Az első magyarországi Fruitisimo 2017 márciusában nyitotta meg kapuit a budapesti Westend bevásárlóközpontban. Annak ellenére, hogy a hálózatfejlesztés során a márka nagyban támaszkodik franchise partnerekre (az összes Fruitisimo közel felét üzemeltetik franchise partnerek), a magyarországi üzletnyitások ezidáig mind saját, vállalati hatáskörben valósultak meg. A két év alatt öt budapesti egységet is sikeresen beindító Fruitisimo a közelmúltban azonban hazánkban is elérhetővé tette franchise programját, így pedig egy (vagy több) gyümölcslébár-fagylaltozó megnyitásának lehetőségét a magyarországi vállalkozók számára.
Rugalmas együttműködés
A Fruitisimo franchise egy ideális üzleti vállalkozás gyakorlatilag bárki számára, aki tud azonosulni a Fruitisimo filozófiával és stratégiájával, megfelelő vállalkozói szellemmel, üzleti lelkesedéssel rendelkezik, valamint természetesen a szükséges pénzügyi erőforrásokkal. Ezutóbbi nagyjából 50 és 75 ezer euró közötti teljes befektetést jelent a helyszíntől, az üzlethelyiség műszaki állapotától, főbérlői/hatósági követelményektől függően.
A klasszikus Fruitisimo smoothie-, gyümölcslébárok kialakításához ideális helyszínt jelentenek a bevásárlóközpontok és plázák (mind az öt budapesti egység plázában található), azonban a franchise hálózat menedzsmentje tovább tekintett, és – gondolván a bevásárlóközpontok véges számára és elérhetőségére – a koncepció adaptálhatóvá vált nagyobb irodaházak, üzleti negyedek és turisztikai csomópontok vonzáskörzetében, valamint kórházakban és egészségközpontokban is. A klasszikus márkaüzlet formátum mellett pedig a hálózat dolgozik a shop-in-shop üzletformátumon is.
A Fruitisimo hálózatfejlesztés középtávú tervei 50 magyarországi egység megnyitásáról szólnak a következő öt évben, aminek megvalósításában elsősorban hazai franchise partnerekre támaszkodna a hálózat. A magyarországi fejlesztésekkel párhuzamosan a nemzetközi bővítés is folyamatosan napirenden van a Fruitisimo számára, jelenleg is zajlanak a tárgyalások Németországban, Ausztriában, Lengyelországban és Romániában is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.