Frissítő fagyi-smoothie franchise
A Fruitisimo egy friss gyümölcslébár és fagyizó hálózat, ami 2003-ban indult útjára a Cseh Köztársaságból, központja Prágában található. Az alapszortiment frissen, helyben elkészített gyümölcs- és zöldséglevekből, valamint a saját gyárban, a hálózat számára exkluzívan készített kézműves fagylaltokból áll. Ezeket egészítik ki a Fruitisimo házi süteményei, üdítők, snackek és egyéb termékek. A cseh márka – a franchise rendszer bevezetésének és egy dinamikus hálózatfejlesztés eredményeként – jelenleg több mint 70 bárral van jelen hazai piacán, valamint Szlovákiában és Magyarországon.
Az első magyarországi Fruitisimo 2017 márciusában nyitotta meg kapuit a budapesti Westend bevásárlóközpontban. Annak ellenére, hogy a hálózatfejlesztés során a márka nagyban támaszkodik franchise partnerekre (az összes Fruitisimo közel felét üzemeltetik franchise partnerek), a magyarországi üzletnyitások ezidáig mind saját, vállalati hatáskörben valósultak meg. A két év alatt öt budapesti egységet is sikeresen beindító Fruitisimo a közelmúltban azonban hazánkban is elérhetővé tette franchise programját, így pedig egy (vagy több) gyümölcslébár-fagylaltozó megnyitásának lehetőségét a magyarországi vállalkozók számára.
Rugalmas együttműködés
A Fruitisimo franchise egy ideális üzleti vállalkozás gyakorlatilag bárki számára, aki tud azonosulni a Fruitisimo filozófiával és stratégiájával, megfelelő vállalkozói szellemmel, üzleti lelkesedéssel rendelkezik, valamint természetesen a szükséges pénzügyi erőforrásokkal. Ezutóbbi nagyjából 50 és 75 ezer euró közötti teljes befektetést jelent a helyszíntől, az üzlethelyiség műszaki állapotától, főbérlői/hatósági követelményektől függően.
A klasszikus Fruitisimo smoothie-, gyümölcslébárok kialakításához ideális helyszínt jelentenek a bevásárlóközpontok és plázák (mind az öt budapesti egység plázában található), azonban a franchise hálózat menedzsmentje tovább tekintett, és – gondolván a bevásárlóközpontok véges számára és elérhetőségére – a koncepció adaptálhatóvá vált nagyobb irodaházak, üzleti negyedek és turisztikai csomópontok vonzáskörzetében, valamint kórházakban és egészségközpontokban is. A klasszikus márkaüzlet formátum mellett pedig a hálózat dolgozik a shop-in-shop üzletformátumon is.
A Fruitisimo hálózatfejlesztés középtávú tervei 50 magyarországi egység megnyitásáról szólnak a következő öt évben, aminek megvalósításában elsősorban hazai franchise partnerekre támaszkodna a hálózat. A magyarországi fejlesztésekkel párhuzamosan a nemzetközi bővítés is folyamatosan napirenden van a Fruitisimo számára, jelenleg is zajlanak a tárgyalások Németországban, Ausztriában, Lengyelországban és Romániában is.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.