Francia steakhouse franchise tart Magyarországra
A La Boucherie franchise hálózat Franciaország egyik vezető steakhouse lánca, melynek története egészen 1974-ig nyúlik vissza, amikor az alapító Jacques Salmon hentes megnyitotta első éttermét a kelet-franciaországi Megéve városában. A koncepció a tradicionális húsételekre (a védjegyének számító marhahús és steak mellett halakra, desszertekre, hamburgerekre is) építő konyhát egyesíti egy igazi francia bisztró stílusával. A La Boucherie éttermek így erős megjelenéssel és márkaidentitással rendelkeznek, melyeket a magas minőségű alapanyagok és termékek, valamint a figyelmes, szakmai kiszolgálás tesznek teljessé. Az 1997-ben elindított franchise rendszerre támaszkodva a vállalat mára egy több mint 140 étteremből álló hálózattá nőtte ki magát, mely Franciaország mellett egy tucat további országban van jelen.
A La Boucherie hálózati terjeszkedés fókuszában jelenleg a közép-európai régió áll, melynek első állomása Bécs lesz, a következő éttermét pedig a magyar fővárosban nyithatja az étteremlánc. A La Boucherie vezetői január 30-án ugyanis Budapestre látogatnak, a Buda Mercure hotelben egy franchise tájékoztató keretében mutatják be egyedi koncepciójukat a magyarországi érdeklődőknek, és tárgyalnak a potenciális partnerekkel. Az étteremlánc tervei szerint a jövőbeli magyarországi partnerek több egység nyitására is kaphatnak lehetőséget az elkövetkező években. A részletes csatlakozási feltételekről és franchise kondíciókról szintén a budapesti rendezvényen adnak tájékoztatást majd.
A La Boucherie központi weboldalán elérhető információk alapján a franchise partnerek alapvetően két üzletformátum közül választhatnak, attól függően, hogy belvárosi vagy külvárosi helyszínen kerül kialakításra az egység. Előbbi esetben az étterem helyigénye kisebb, alapterülete 200 - 400 m2 között van, így a kialakításhoz és induláshoz szükséges teljes befektetést jelentő 200 - 300 ezer eurós összeg is alacsonyabb, mint a külvárosi éttermek esetén. Ezek ugyanis akár 3000 m2 alapterületű, több mint 180 ülőhellyel rendelkező egységek, melyek kialakítása a nemzetközi tapasztalatok alapján 0,9 - 1,2 millió euró közötti beruházást igényel. A nagyobb befektetés azonban nagyobb forgalommal is jár: az éves értékesítési árbevétel 1,2 - 2,4 millió euró körül alakul a kisebb formátumok 0,6 - 1,5 millió eurós átlagos árbevételével szemben. A La Boucherie franchise hálózat várja a magyarországi érdeklődő partnerek jelentkezését.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.