Francia steakhouse franchise tart Magyarországra

Kiforrott steakhouse koncepció / A La Boucherie franchise partnerek különböző méretű és befektetésigényű üzletformátumok közül választhatnak.
Hétfő
2019.01.28.
Régiós terjeszkedésbe kezd Franciaország egyik vezető éttermi franchise hálózata. A steakhouse lánc Budapesten tart franchise tájékoztatót.
 

A La Boucherie franchise hálózat Franciaország egyik vezető steakhouse lánca, melynek története egészen 1974-ig nyúlik vissza, amikor az alapító Jacques Salmon hentes megnyitotta első éttermét a kelet-franciaországi Megéve városában. A koncepció a tradicionális húsételekre (a védjegyének számító marhahús és steak mellett halakra, desszertekre, hamburgerekre is) építő konyhát egyesíti egy igazi francia bisztró stílusával. A La Boucherie éttermek így erős megjelenéssel és márkaidentitással rendelkeznek, melyeket a magas minőségű alapanyagok és termékek, valamint a figyelmes, szakmai kiszolgálás tesznek teljessé. Az 1997-ben elindított franchise rendszerre támaszkodva a vállalat mára egy több mint 140 étteremből álló hálózattá nőtte ki magát, mely Franciaország mellett egy tucat további országban van jelen.

A La Boucherie hálózati terjeszkedés fókuszában jelenleg a közép-európai régió áll, melynek első állomása Bécs lesz, a következő éttermét pedig a magyar fővárosban nyithatja az étteremlánc. A La Boucherie vezetői január 30-án ugyanis Budapestre látogatnak, a Buda Mercure hotelben egy franchise tájékoztató keretében mutatják be egyedi koncepciójukat a magyarországi érdeklődőknek, és tárgyalnak a potenciális partnerekkel. Az étteremlánc tervei szerint a jövőbeli magyarországi partnerek több egység nyitására is kaphatnak lehetőséget az elkövetkező években. A részletes csatlakozási feltételekről és franchise kondíciókról szintén a budapesti rendezvényen adnak tájékoztatást majd.

A La Boucherie központi weboldalán elérhető információk alapján a franchise partnerek alapvetően két üzletformátum közül választhatnak, attól függően, hogy belvárosi vagy külvárosi helyszínen kerül kialakításra az egység. Előbbi esetben az étterem helyigénye kisebb, alapterülete 200 - 400 m2 között van, így a kialakításhoz és induláshoz szükséges teljes befektetést jelentő 200 - 300 ezer eurós összeg is alacsonyabb, mint a külvárosi éttermek esetén. Ezek ugyanis akár 3000 m2 alapterületű, több mint 180 ülőhellyel rendelkező egységek, melyek kialakítása a nemzetközi tapasztalatok alapján 0,9 - 1,2 millió euró közötti beruházást igényel. A nagyobb befektetés azonban nagyobb forgalommal is jár: az éves értékesítési árbevétel 1,2 - 2,4 millió euró körül alakul a kisebb formátumok 0,6 - 1,5 millió eurós átlagos árbevételével szemben. A La Boucherie franchise hálózat várja a magyarországi érdeklődő partnerek jelentkezését.


Franciaország vezető steakhouse franchise hálózataként a La Boucherie étteremlánc több mint 140 egységgel rendelkezik.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.