Francia steakhouse franchise tart Magyarországra
A La Boucherie franchise hálózat Franciaország egyik vezető steakhouse lánca, melynek története egészen 1974-ig nyúlik vissza, amikor az alapító Jacques Salmon hentes megnyitotta első éttermét a kelet-franciaországi Megéve városában. A koncepció a tradicionális húsételekre (a védjegyének számító marhahús és steak mellett halakra, desszertekre, hamburgerekre is) építő konyhát egyesíti egy igazi francia bisztró stílusával. A La Boucherie éttermek így erős megjelenéssel és márkaidentitással rendelkeznek, melyeket a magas minőségű alapanyagok és termékek, valamint a figyelmes, szakmai kiszolgálás tesznek teljessé. Az 1997-ben elindított franchise rendszerre támaszkodva a vállalat mára egy több mint 140 étteremből álló hálózattá nőtte ki magát, mely Franciaország mellett egy tucat további országban van jelen.
A La Boucherie hálózati terjeszkedés fókuszában jelenleg a közép-európai régió áll, melynek első állomása Bécs lesz, a következő éttermét pedig a magyar fővárosban nyithatja az étteremlánc. A La Boucherie vezetői január 30-án ugyanis Budapestre látogatnak, a Buda Mercure hotelben egy franchise tájékoztató keretében mutatják be egyedi koncepciójukat a magyarországi érdeklődőknek, és tárgyalnak a potenciális partnerekkel. Az étteremlánc tervei szerint a jövőbeli magyarországi partnerek több egység nyitására is kaphatnak lehetőséget az elkövetkező években. A részletes csatlakozási feltételekről és franchise kondíciókról szintén a budapesti rendezvényen adnak tájékoztatást majd.
A La Boucherie központi weboldalán elérhető információk alapján a franchise partnerek alapvetően két üzletformátum közül választhatnak, attól függően, hogy belvárosi vagy külvárosi helyszínen kerül kialakításra az egység. Előbbi esetben az étterem helyigénye kisebb, alapterülete 200 - 400 m2 között van, így a kialakításhoz és induláshoz szükséges teljes befektetést jelentő 200 - 300 ezer eurós összeg is alacsonyabb, mint a külvárosi éttermek esetén. Ezek ugyanis akár 3000 m2 alapterületű, több mint 180 ülőhellyel rendelkező egységek, melyek kialakítása a nemzetközi tapasztalatok alapján 0,9 - 1,2 millió euró közötti beruházást igényel. A nagyobb befektetés azonban nagyobb forgalommal is jár: az éves értékesítési árbevétel 1,2 - 2,4 millió euró körül alakul a kisebb formátumok 0,6 - 1,5 millió eurós átlagos árbevételével szemben. A La Boucherie franchise hálózat várja a magyarországi érdeklődő partnerek jelentkezését.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.