Starbucks Budapest / A két új kávézóval már 22 Starbucks várja majd a kávé szerelmeseit a fővárosban.
Péntek
2018.12.14.
Három új üzletnyitással még az idei év végéig 27-re nő a Starbucks kávézók száma Magyarországon.
 

Az idén még három üzlettel bővül az amerikai Starbucks kávézólánc magyarországi hálózata, így a kávéóriás franchise jogait hazánkban birtokló AmRest vállalat már 27 Starbucks kávézóval rendelkezik majd Magyarországon. Az új Starbucks kávézók helyszínét illetően annyit közölt a vállalat, hogy két új kávézóról rántják le a leplet Budapesten (egyik biztosan a Pólus Centerben nyílik), valamint a kávézólánc ötödik fővároson kívüli tagja Székesfehérvár belvárosában nyitja meg kapuit.

A Starbucks – a világ legnagyobb kávézóláncaként – 75 országban 25 ezer kávézóval van jelen, aminek mintegy felét üzemeltetik franchise partnerek. Magyarországon 2010-ben jelent meg a kávézólánc a hazai franchise jogtulajdonos AmRest Kávézó Kft. üzemeltetésében. A versenytársakhoz képest valamennyire kései megjelenés ellenére, egy dinamikus fejlődés eredményeként a Starbucks mára már ágazatának egyik piacvezető szereplője Magyarországon, tavalyi nettó árbevétele (a nyilvános cégadatok alapján) több mint 3,3 milliárd forint volt.

Az AmRest Holding SE a Starbucks exkluzív franchise partnere Magyarország mellett a Cseh Köztársaságban, Lengyelországban, Bulgáriában, Szlovákiában és Németországban is. Az AmRest jelenleg 2014 éttermet üzemeltet (ezzel Közép és Kelet Európa legnagyobb étteremoperátora), a Starbucks mellett üzemeltetett márkái közé tartozik még a Pizza Hut, a KFC és a Burger King is, melyek fejlesztéséért az utóbbi kivételével a magyar piacon is az AmRest felel. A vállalat rendelkezik továbbá egy saját márkával (La Tagliatelle), két kínai koncepcióval (Blue Frog és KABB), illetve az idei évtől a Bacoa és a Sushi Shop márkák is a portfólió részét képezik. Összességében 26 országban több mint 2000 étterem tartozik az AmRest hálózatához.


A régió legnagyobb étteremoperátora / Az AmRest csoport jelenleg 2014 egységet üzemeltet, a Starbucks mellett olyan további jól ismert márkanevek alatt, mint a KFC, a Pizza Hut vagy a Burger King. A vállalat rendelkezik egy saját márkával (La Tagliatella), két kínai koncepcióval (Blue Frog és KABB), illetve az idei évtől a Bacoa és a Sushi Shop márkák is a portfólióba tartoznak. A csoport árbevétele tavaly 5,27 milliárd zloty (közel 400 milliárd forint) volt.

legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Franchise Expo 2025: egyenes út az üzleti siker felé /2025.03.05.

Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.

Kávézómárkák Magyarországon /2014.11.25.

A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.