Ismét van magyar a legígéretesebb franchise koncepciók között

A NextGen in Franchising verseny keretében, az Anjuna Ice Pops képviseli hazánkat a a Nemzetközi Franchise Szövetség 2018. évi kongresszusán. A franchise világ legjelentősebb kiállítására és versenyére az amerikai Phoenix-ben kerül sor 2018. február 9-13 között.
Szerda
08.11.2017
Jégkrém startup képviseli hazánkat, és mérettetheti meg magát a világ egyik legrangosabb, fiatal vállalkozóknak szóló franchise eseményén.
 

A Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) negyedik alakommal hirdette meg a legígéretesebb fiatal (21 és 35 év közötti) vállalkozó franchise átadókat világszerte támogató "NextGen in Franchising" programját. A kezdeményezés célja, hogy a világ 20 legígéretesebbnek megítélt, induló franchise (vagy ahhoz kapcsolódó) vállalkozás tulajdonosainak átfogó képzést, támogatást nyújtson, segítve őket a biztos és dinamikus fejlődésben.

Minden évben többszáz 21 és 35 év közötti jelenlegi vagy leendő franchise tulajdonos mutatja be üzleti tervét, motivációs levelét és videós bemutatkozóját annak reményében, hogy elnyerje a NextGen in Franchising verseny rangos elismerését. Az idei évben Magyarországról egyedüliként a két huszonéves fiatal által alapított Anjuna Ice Pops jutott be a legjobbak közé. A top húszas mezőny tagjaként, a másfél évvel ezelőtt alapított, vegán jégkrémekre szakosodott magyar vállalat az IFA 2018. Évi kongresszusán mutatkozhat be vezető franchise hálózatok tulajdonosainak, illetve az eseményre kilátogatóknak.

A vegán jégkrémeket készítő és értékesítő Anjuna Ice Pops tulajdonosai, Szabó Milán és Szalay József a kezdetektől egyedi brand-et építettek saját fejlesztésű termékeiknek, melynek célja, hogy összehozza a tudatos táplálkozást a jégkrém evés élvezetével. Jelenleg két egységük működik Budapesten, de a pozitív vásárlói visszajelzéseknek, illetve számos megkeresésnek köszönhetően országszerte további franchise üzletek nyitása várható.

A NextGen in Franchising versenyen az elmúlt években több magyar franchise márka is megmérettethette magát. Míg tavaly a Dolce Dance tánciskola hálózat, egy évvel korábban a Stilianos babauszoda franchise jutott be a legígéretesebb húsz közé, és utazhatott el az amerikai versenyre.