Kulcsrakész vállalkozás

Új kávézólánc érkezik Magyarországra. A 2014-ben, Ausztriában alapított Rauwolf a magyar piac felé fordítja minden figyelmét, és megkezdi franchise partnerek bevonását, specialty-kávéház hálózatának bővítését. A kávékülönlegességeiről és egészséges termékeiről ismert bécsi kávézólánc számára hazánk jelenti a nemzetközi terjeszkedés első állomását, és célja egy 10-12 egységből álló, országos lánc kiépítése – Budapest mellett elsősorban a megyeszékhelyekre koncentrálva.
A Rauwolf a saját pörkölésű, single origin kávék és kávés italok mellett nagy hangsúlyt fektet a lehetőség szerint helyi termelőktől beszerzett, természetes alapanyagokból készült házias jellegű, egészséges étel-, snack és édességkínálatára. Minden termékük vegyszer és tartósítószermentes, külön figyelmet kapnak a bio, valamint a laktóz-, glutén- és cukormentes termékek is, ennek köszönhetően a kávézó hálózat a vásárlók minden igényét képes kielégíteni.
Az étel- és italkínálat mellett fontos elemét képezi a Rauwolf élménynek a stílusos belső design, amely egyszerre kényelmes, természetes és modern. A naturális színek és felhasznált anyagok keverednek a Nyugat-Európában divatos indusztriális elemekkel és a legmodernebb technológiai megoldásokkal. Mérettől és kapacitástól függően három franchise partneri opció is elérhető hazánkban, így a leendő befektetők és vállalkozók megtalálhatják a számukra optimális üzletformátumot.
A “To-go station” egy 15-30 négyzetméteres egység, ami elviteles kávékra és előkészítést nem igénylő termékekre koncentrál. A “Coffee house” egy minimum 60 négyzetméteres kávéházat takar, amely tartalmazza a teljes kávéházi szortimentet, süteményeket és szendvicseket, illetve a felszolgálást is. A “Coffee bistro” a legnagyobb a három lehetőség közül, amely behatárolt napszaki ajánlatokat kínál és min. 100 négyzetméteres alapterületet kíván meg. „Kiemelt lehetőség lehet egy “Coffee Truck” mobil egység megépítése, mely rendezvények, fesztiválok kiszolgálására kiváló lehetőség” – tette hozzá Szabó Gyula, a magyarországi hálózatfejlesztés vezetője.
Mindegyik üzletformátum esetén egy kulcsrakész vállalkozást kapnak a franchise partnerek, aminek értelmében a franchise központ biztosítja a műszaki- és arculati tervezést, segít a termékkínálat összeállításában, biztosítja a megfelelő beszállítókat és technológiai hátteret. Emellett a leendő franchise partnerek a Rauwolf központtól minden segítséget megkapnak ahhoz is, hogy sikeresen és stabilan működtethessék, tudják fenntartani vállalkozásukat. A teljes marketing támogatás mellett a professzionális know-how, a rendszeres képzések és folyamatos termékfejlesztés is rendelkezésre állnak.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.