Kulcsrakész vállalkozás

Új kávézólánc érkezik Magyarországra. A 2014-ben, Ausztriában alapított Rauwolf a magyar piac felé fordítja minden figyelmét, és megkezdi franchise partnerek bevonását, specialty-kávéház hálózatának bővítését. A kávékülönlegességeiről és egészséges termékeiről ismert bécsi kávézólánc számára hazánk jelenti a nemzetközi terjeszkedés első állomását, és célja egy 10-12 egységből álló, országos lánc kiépítése – Budapest mellett elsősorban a megyeszékhelyekre koncentrálva.
A Rauwolf a saját pörkölésű, single origin kávék és kávés italok mellett nagy hangsúlyt fektet a lehetőség szerint helyi termelőktől beszerzett, természetes alapanyagokból készült házias jellegű, egészséges étel-, snack és édességkínálatára. Minden termékük vegyszer és tartósítószermentes, külön figyelmet kapnak a bio, valamint a laktóz-, glutén- és cukormentes termékek is, ennek köszönhetően a kávézó hálózat a vásárlók minden igényét képes kielégíteni.
Az étel- és italkínálat mellett fontos elemét képezi a Rauwolf élménynek a stílusos belső design, amely egyszerre kényelmes, természetes és modern. A naturális színek és felhasznált anyagok keverednek a Nyugat-Európában divatos indusztriális elemekkel és a legmodernebb technológiai megoldásokkal. Mérettől és kapacitástól függően három franchise partneri opció is elérhető hazánkban, így a leendő befektetők és vállalkozók megtalálhatják a számukra optimális üzletformátumot.
A “To-go station” egy 15-30 négyzetméteres egység, ami elviteles kávékra és előkészítést nem igénylő termékekre koncentrál. A “Coffee house” egy minimum 60 négyzetméteres kávéházat takar, amely tartalmazza a teljes kávéházi szortimentet, süteményeket és szendvicseket, illetve a felszolgálást is. A “Coffee bistro” a legnagyobb a három lehetőség közül, amely behatárolt napszaki ajánlatokat kínál és min. 100 négyzetméteres alapterületet kíván meg. „Kiemelt lehetőség lehet egy “Coffee Truck” mobil egység megépítése, mely rendezvények, fesztiválok kiszolgálására kiváló lehetőség” – tette hozzá Szabó Gyula, a magyarországi hálózatfejlesztés vezetője.
Mindegyik üzletformátum esetén egy kulcsrakész vállalkozást kapnak a franchise partnerek, aminek értelmében a franchise központ biztosítja a műszaki- és arculati tervezést, segít a termékkínálat összeállításában, biztosítja a megfelelő beszállítókat és technológiai hátteret. Emellett a leendő franchise partnerek a Rauwolf központtól minden segítséget megkapnak ahhoz is, hogy sikeresen és stabilan működtethessék, tudják fenntartani vállalkozásukat. A teljes marketing támogatás mellett a professzionális know-how, a rendszeres képzések és folyamatos termékfejlesztés is rendelkezésre állnak.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.