Franchise lesz a Zing Burger

A 2013-ban alapult magyar Zing Burger hamburgerekre és street foodra specializálódott gyorsétterem hálózat. A prémium burgerekre koncentráló vállalkozás a klasszikus gyorséttermi helyszínek mellett mozgó, “food truck” egységekkel is dolgozik. A hírnevét is elsősorban utóbbiaknak köszönheti a hálózat – a fesztiválok, irodaházak, bevásárlóközpontok közelében és stratégiailag fontos, forgalmas helyeken elhelyezett food truck egységek nagy népszerűségnek örvendenek. A folyamatosan bővülő, egyre több helyszínen, egyre nagyobb kínálattal rendelkező hálózat most a franchise felé fordul.
Mára a Zing Burger hálózata négy budapesti étteremmel, több food truck egységgel, illetve egy ételkülönlegességekre és hétről-hétre változó menüre szakosodott Kitchen&Co. egységgel is rendelkezik. A vállalat két alapító-tulajdonosa, Csanda Eszter és Susánszky Ádám közép-európai márkává és franchise hálózattá kívánja alakítani a sikeres étteremláncot; az első franchise rendszerben működő egységet az idei év végéig tervezik elindítani. „Túl vagyunk az elsőkörös interjúkon, melyek keretében tíz franchise érdeklődővel tárgyaltunk. Az eredmények alapján jelenleg két-három partnerrel tervezzük a tovább lépést” – avatott be Susánszky Ádám. A vállalat Budapest mellett a vidéki városokban, illetve Lengyelországban, Ausztriában, Romániában és Horvátországban is lát potenciált.
A tervek szerint a Zing Burger franchise koncepcióban a legtöbb arculati és minőségi elemet meghatározzák majd, nagy hangsúlyt fektetve az anyagbeszállításra is. Az italportfólióban és a belső terek kialakításában viszont a központ szabad teret kíván adni a partnereknek. „A koncepció kidolgozásra került, elkészült minden részegység. Szigorú követelményeket fogunk támasztani franchise partnereink felé, de úgy érezzük, erre szükség van ahhoz, hogy a Zing Burger brand megfelelően tudjon fejlődni” – mondta el kérdésünkre Susánszky Ádám.
A központ további elvárása a jövőbeli partnerekkel szemben, hogy a befektetők ne csak tőkével szálljanak be az üzletbe, hanem az első évben üzletvezetőként is részt vegyenek a vállalkozás életében, foglalkozzanak üzletükkel és képviseljék a márkát. „Bár ezzel az elvárásunkkal megnehezítjük a saját dolgunkat, hiszen nem minden tőkével rendelkező befektető kíván napi szinten foglalkozni az adott üzlettel, általában üzletvezetőjüket bízzák meg a feladattal. Mi azonban úgy látjuk, hogy a márka javára leginkább az elhivatott befektetők válnak majd.” A társalapító hozzátette, a tervek szerint előnyben részesítik majd azokat a partnereket, akik több egységet is szeretnének működtetni.
A franchise kondíciók kialakításánál a Zing Burger nagy hangsúlyt fektet a belépési franchise díj alacsonyan tartására. Egy saját Zing Burger helyszín elindításához szükséges teljes befektetés előre várható megtérülési ideje másfél - két év, de a központ a három éves megtérülést garantálja.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.