Új típusú kávézók egyedi koncepciója
A Tucano Coffee 2011-ben indult útjára az alapítóknak azzal a víziójával, hogy a márka majd jóval túlmutat egy tipikus kávézó koncepción, és egy nemzetközi szinten is helytálló, különleges kávézólánccá nőheti ki magát. A vállalat jól halad a globális márkává válás útján: jelenleg a hálózat már 25 kávézót fog össze 8 országban, hamarosan megnyílik Németország első Tucano Coffee kávézója, valamint világszerte 300 különleges franchise kávézó kialakítása a cél 2020-ig. A már biztos új piacok mellett a 2014 óta franchise rendszerben bővülő vállalat most Magyarország felé fordította minden figyelmét, hazánk jelenti a Tucano Coffee terjeszkedésének következő célállomását. A hálózat számára egyben régiós zászlóshajóként is szolgál a magyar piac, ahol országszerte van lehetőség a franchise partnerré válásra - egy franchise kávézó elindításával (vagy meglévő átalakításával) ugyanúgy, ahogy az országos vagy regionális jogok megvásárlásával.
A Tucano Coffee alapítói azzal az elhatározással alkották meg a koncepciót nyolc évvel ezelőtt, hogy kávézók, kávéházak egy új típusát, ún. kreatív kávézókat hozzanak létre, amelyek egyedi designt, otthonos hangulatot, magas minőségű szolgáltatást és kapcsolódó szakmai rendezvényeket kínálnak. A márka mottója, egyben filozófiája, a Love.Peace.Coffee. is ezeket az értékeket képviseli, és hirdeti világszerte, hogy a Tucano Coffee kávézókba betérő vendégek elfogadásra, barátságos környezetre, inspirációra, egyedi termékekre és természetesen kávékülönlegességekre számíthatnak. Utóbbiak elkészítéséhez kizárólag a vezető-baristák által személyesen kiválogatott, frisspörkölésű kávét használnak.
A Tucano Coffee elhivatottsága nemcsak az egzotikus kávés italok formájában ölt testet, de a kapcsolódó kultúrák és tradíciók szeretetében, megismerésében is. A kávézók – a rendszeres tematikus rendezvényeknek, szakmai találkozóknak, zenés és jótékonysági esteknek köszönhetően – igazi közösségitérként is szolgálják a helyi lakosságot.
Magyarországon a Tucano Coffee franchise lehetőség országszerte elérhető a vállalkozó franchise partnerek számára, akikkel szemben a legfontosabb elvárás, hogy magukénak érezzék a fenti értékeket, azaz a Tucano Coffee filozófiát. Egy tipikus kávézó kb. 120 négyzetméteren terül el, és átlagosan 7-10 ezer vendéget szolgál ki havonta. Ezzel a forgalommal, valamint a szegmensben szokásosnál valamivel alacsonyabb franchise díjakkal (3,5 - 4,5% royalty és 1% marketing díjak az értékesítés függvényében) egy klasszikus Tucano Coffee kávézó elindításához szükséges teljes befektetés már a második év első felében megtérül.
A Tucano Coffee a franchise együttműködés teljes ideje (5 év, további 5 évre szóló hosszabbítási lehetőséggel) alatt támogatja franchise partnereit a legmegfelelőbb helyszín felkutatásától kezdve, a megjelenés közös megtervezésén, a minőségi beszállítói hálózat kialakításán és a Tucano Coffee Akadémia képzésein át, a folyamatos üzletvezetési, marketing, termék- és kutatásfejlesztési támogatásokig, továbbképzésekig.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.