A Jack’s Bar & Restaurant franchise követelmények között hangsúlyosan jelenik meg, hogy a franchise partnerré válás legalább öt éves, vendéglátóipari tapasztalattal lehetséges. A bár és az étterem koncepciók formájában kétféle üzletformátum is elérhető.
Hétfő
2017.07.03.
A Jack’s Bar & Restaurant sikeresen terjeszkedik hazájában, most pedig a nemzetközi piacok, többek közt a magyar főváros felé fordítja figyelmét.
 

A Jack’s Bar & Restaurant bárok és éttermek atmoszférája amerikai megfelelőjük hangulatát tükrözi, melyek kínálata elsősorban az amerikai ételekre (de a nemzetközi konyha különböző fogásaira is) és a híres Jack Daniel’s whiskyre épít. Jelenleg nyolc egység működik a márkanév alatt, hét az észak-lengyelországi Gdansk város és vonzáskörzetében, egy pedig a fővárosban, Varsóban. „Az egyik egységünket be kellett zárnunk Varsó külvárosában” – ismerte el Jacek Czauderna, a Lengyelországban székelő franchise igazgatója. „Ennek oka elsősorban a koncepció számára nem megfelelő helyszínválasztásra vezethető vissza, ami valóban eltért az alapelveinktől. Általában ahhoz tartjuk magunkat, miszerint a forgalmas, turisták által is látogatott helyszíneken nyitunk üzleteket, mert ez működik.” Az igazgató hozzátette, hogy éppen ezért lehet jó választás Budapest a nemzetközi expanzió első lépéséhez.

Az idei évben két új bárral Gdanskban biztosan bővülni fog a hálózat, illetve várhatóan Varsóban is még idén megnyílik a második helyszín, de Krakkó, Wroclaw és Poznan városokban is zajlanak a franchise partneri tárgyalások. „Figyelmünket a hazai terjeszkedésről egyre inkább a koncepció határon túli terjesztésére fordítjuk” – avatott be az igazgató. „Partnereket keresünk Berlinben, Budapesten, Londonban és Prágában.

A Jack’s Bar & Restaurant franchise követelmények között hangsúlyosan jelenik meg, hogy a franchise partnerré válás legalább öt éves, vendéglátóipari tapasztalattal lehetséges. A bár és az étterem koncepciók formájában kétféle üzletformátum is elérhető. Utóbbi keretében tematikus étterem megnyitására is van lehetőség. Az egyik étterem például filmes napokat szervez, amikor a vendégeknek különleges mozi élményben lehet részük. „A Jack’s Bar & Restaurant éttermekben kialakításra kerülhet emellett egyedi design, amiben megjelenhet valamilyen helyi tradíció vagy a hely történelmi hagyatéka is” – magyarázta a franchise átadó.

A bár formátum megnyitásához egy legalább 80 négyzetméteres üzlethelyiségre van szükség, az étterem esetében minimum 300 m2 szükséges a kialakításhoz. Előbbi esetében a teljes beruházás nagyjából 150 ezer forint négyzetméterenként, míg az étterem formátumnál valamivel magasabb ez az összeg, hiszen ott a teljes technológiai infrastruktúra kidolgozása is szükséges. A franchise átadó tapasztalatai alapján a Jack’s Bar & Restaurant franchise egységei a működés harmadik hónapjától profitot termelnek. A franchise partnerek befektetése teljes egészében a 12-18. hónap között térül meg a bár formátum esetén, míg az étteremtulajdonosok teljes beruházása átlagosan 2-2,5 év alatt.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.