Új kampányba kezdett az Arby’s

Tovább terjeszkedik a népszerű szendvics hálózat. Most nyitott a lehetőség az exkluzív magyarországi master franchise jog megvásárlására.
Szerda
31.05.2017
Míg a legtöbb gyorsétterem lánc profitja csökken, addig a prémium szendvicsekre építő márka sikert sikerre halmoz.
 

Az Arby’s 1964-ben alapult, mint az első, az egész Egyesült Államokat behálózó prémium szendvics hálózat. A vállalat ügyfelei több mint 50 éve választhatnak a kézzel készített óriás szendvicsek, változatos és gazdag ételek és finom desszertek közül. Az Arby’s a gyorséttermek és prémium éttermek közé pozícionálja magát, a hálózat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az ételek a legjobb minőségű húsokból és egészséges alapanyagokból készüljenek. Mára 3400 egységet üzemeltet világszerte és tovább növekszik.

Míg a legtöbb gyorsétterem lánc profitja csökken, addig az Arby’s sikert sikerre halmoz. A franchise hálózat egyértelműen tudja, hogy mit csinál. A felmérések azt mutatják, hogy az Egyesült Államokban egyre kevesebb ember látogatja a gyorséttermeket 35 éves kor felett. A fiatalabb korosztályok esetében viszont a tendencia épp fordított, a látogatók száma növekedést mutat. Ügyesen ismerte fel ezt a trendet a vállalat, és sikeresen fordította előnyére a megfelelő marketing stratégia alkalmazásával. A 35 éves kor alatti, fiatal és éhes célcsoportra készített modern reklám stratégiának, valamint a közösségi média adta lehetőségek kiaknázásának köszönhetően a kreativitásra és humorra épülő kampány elérte célját. Az Arby’s 2016-ban 3,8 százalékos növekedést könyvelhetett el.

A marketing mellett a termékfejlesztés is hangsúlyos az Arby’s-nál, márka most például korlátozott ideig piacra dobta a klasszikus görög gyros szendvicsét bárányhússal és tzatzikivel. Az új termék illeszkedik a vállalati stratégiába, amely szembe megy az egyre divatosabb zöldség alapú étkezéssel. A minőségi, húsos ételekre specializálódott portfóliónak köszönhetően a 30 év alatti vásárlók lojálisak és gyakran visszatérnek. A hálózat egyik legjobban fogyó specialitását is a klasszikus görög gyros ihlette, a Gyroscope szendvicsből évente 27 millió darabot értékesítenek, amely ebben a szegmensben a legnagyobb az Egyesült Államokban.

Az Arby’s arra számít, hogy a kidolgozott koncepciójának köszönhetően a nemzetközi franchise partnerek gyors növekedésre lesznek képesek. A hálózat a régióban is terjeszkedni kíván, így nyitott a lehetőség a magyaroroszági befektetők, vállalkozók számára is. Az exkluzív master franchise jog megvásárlása 20 évre szól és teljes körű kizárólagosságot biztosít a partner számára. Magyarországon a jövőbeni master franchise partnernek legalább 10 Arby’s étterem megnyitásához elegendő tőkéhez kell hozzáféréssel rendelkeznie. Az új partner az indulás előtt egy nyolc hetes képzésen vehet részt az Egyesült Államokban.