Az iSweet több mint két éve indult útjára Párkányban, majd 2015. decemberében megnyitott az első egész évben nyitva tartó iSweet thai fagyizó a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. Tavaly további két helyszínen bővült a hálózat (egy mozgó és egy kitelepült, szezonális egységgel), idén április óta pedig a franchise program is elérhető.
Hétfő
2017.04.10.
Nem késleltethetik tovább a franchise megállapodás aláírását azok, akik a nyári szezonban elindítanák saját thai fagyizójukat.
 

Az idei évben debütál az iSweet thai fagyizó franchise programja. A többéves előkészületek és az első fagyizók sikerei után, április óta már országszerte van lehetőség egy (vagy több), a különleges ázsiai desszertre, illetve annak friss és látványos elkészítésére építő iSweet fagyizó megnyitására. „A legfontosabb, hogy egy olyan hálózatot építsünk fel, amiben mindenki megtalálja a számításait, a franchise partnerek ugyanúgy, mint a franchise központ vagy a beszállítók. Ezért is igyekeztünk a szükséges befektetés mértékét alacsonyan tartani, valamint többféle üzletformátumot elérhetővé tenni a partnerek helyszíneinek különböző adottságai alapján” – mondta el Kaszás Attila, az iSweet International Kft. ügyvezető-igazgatója. A franchise rendszerben kétféle üzletformátum – az egész évben nyitva tartó iSweet márkaüzlet és a szezonális iSweet stand – érhető el.

Az iSweet mögött álló fiatal, vállalkozói csapat már röviddel az indulás után tudta, hogy a franchise modell lesz a terjeszkedés választott formája. „A thai fagylalt Magyarországon még egy kialakulóban lévő és gyorsan fejlődő piac. Az egyedi technológiának és koncepciónak köszönhetően az iSweet egyfajta piaci előnyre tett szert. Annak érdekében, hogy ezt az előnyt meg tudjuk tartani, és a lehető leggyorsabban tudjuk bővíteni a hálózatunkat, úgy döntöttünk, egy adaptálható franchise rendszer kidolgozásával elérhetővé tesszük az iSweet üzleti lehetőséget más vállalkozók számára is” – avatott be az ügyvezető. „Abban, hogy jó irányba indultunk el, megerősített az, hogy már az első évben, a próbaidőszak alatt is több tucat franchise érdeklődést kaptunk.”

Ahogyan azt Attilától megtudtuk, az iSweet franchise rendszerében nincsenek rejtett költségek, és a fix összegben meghatározott havi franchise díj is a kiszámítható és tervezhető működést segíti elő. „Semmilyen más területre nem teszünk rá árrést vagy terheljük meg a partnereket további költségekkel, akik így élvezhetik a nagybani beszállítás előnyeit és a különböző kedvezményeket a beszállítóknál. A cél, hogy a partnerek számára is egy élményt kínáljon az iSweet, és szívesen, örömmel vegyenek részt egy sikeres vállalkozás vezetésében.” A tervezhető és sikeres üzemeltetést a franchise központ az adott helyszínre készített üzleti tervvel, az alkalmazottak megfelelő betanításával, marketingtámogatással, valamint időhatékony szervizeléssel is támogatja.

Persze nem csak nyáron van szezonja a thai fagylaltnak, az iSweet esetében pedig kifejezetten egy olyan koncepció kidolgozása volt a cél, ami egész évben a fogyasztók rendelkezésére áll. „Azért az Árkádban lévő fagyizónk számára is a nyár a legforgalmasabb szezon, de nincsen radikális visszaesés az év többi részében sem. Sőt, a karácsonyi és ünnepi időszakok alatt szintén kifejezetten magas forgalmat sikerült elérni” – világított rá Attila. Az ügyvezető hozzátette, hogy míg (az elsősorban a bevásárló- és rendezvényközpontok, éttermek, stb. közönségének termett) márkaüzlet egész évben rentábilisan üzemeltethető, addig a kitelepülős üzletforma inkább kiegészítő jövedelemforrást jelent – egy friss és látványos koncepció formájában.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.