Az első európai megálló: Magyarország

A Little Caesars egy családi étteremként indult 1959-ben az Egyesült Államokban. Ma a márka egyet jelent a világ harmadik legnagyobb pizzérialáncával, amely jelen van az USA összes államában és világszerte további 20 országban. Hazai piacán sorban kilencszer választották meg az amerikai gyorsétteremláncok között a legjobb ár-érték arányt kínáló hálózatnak. A Little Caesars most izgatottan tekint az európai expanzióra, melynek keretében Magyarországon és Lengyelországban alakítana ki zászlóshajó egységeket az étteremlánc, és kezdte meg franchise partnerek toborzását.
Egy átlagos Little Caesars pizzéria helyigénye 90-130 m2, de a koncepció akár 65 négyzetméteren is adaptálható. A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek az egyszeri franchise díj – mely 20 ezer dollár az első, míg 15 ezer dollár minden további étterem esetében – valamint a royalty díj, ami a forgalom 6 százalékát jelenti. A franchise átadó folyamatos képzéseket, belsőépítészeti szolgáltatásokat és terveket, folyamatos termékinnovációt, hatékony marketing és üzletviteli támogatást is biztosít franchise partnerei számára. A Little Caesars emellett nyitott meglévő, a magyar piacon már működő helyi pizzériáknak vagy más éttermeknek a márka-sztenderdeknek megfelelő átalakításában is.
A Little Caesars franchise jelentkezőkkel szemben elvárás a szolgáltatás vagy étterem és vendéglátás ágazatban szerzett tapasztalat, ismerniük kell a helyi piacot, ahogyan az angol nyelv társalgási szintű ismerete is szükséges (elsősorban a franchise központtal és nemzetközi franchise partnerekkel való kapcsolattartás miatt), míg külföldi márka kötelékében eltöltött tapasztalat előnyt jelent.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A ChatGPT óta állandó sajtó visszhangja van az AI alapú eszközöknek, de a legnagyobb franchise hálózatok már jó néhány éve dolgoznak a saját megoldásaikon.
A Subway sokáig első helyen állt a franchise rendszerek listáján, ha a hálózat méretét nézzük.
A szokásos Starbucks arculat, és a kínai látványvilág találkozása.
Új technológiát tesztel a világ egyik legnagyobb pizzeria-lánca, hogy elejét vegye a munkaerő hiánynak.
Miért ritkák a hosszú menük, és mire vágyik a vendég, avagy a Five Guys sikerének a titka.
legolvasottabb

A Used Products már több mint 50 egységgel rendelkezik hazájában, valamint megjelent Németországban, Belgiumban és Romániában is.
A Used Products már több mint 50 egységgel rendelkezik hazájában, valamint megjelent Németországban, Belgiumban és Romániában is.
A Magyar Franchise Szövetség szeptemberben ismét franchise képzéssorozatot indít. Az előadásokon vállalkozók és induló franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az előző cikkekben a Nemzeti Bankokról beszéltünk, így talán minden legót összeszedtünk a gazdasági válság felépítéséhez.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.