A pizza, ami híressé tette a brooklyni hidat
Patsy Grimaldi, a Grimaldi’s Pizzéria alapítója 10 évesen tanulta ki a pizzakészítés művészetét nagybátya, Patsy Lancieri éttermében, a new-yorki Patsy’s Pizzériában. Grimaldi eredetileg Manhattanben tervezte útjára indítani saját pizzériáját, azonban szentül hitt benne, hogy a legjobb pizzákat csak széntüzelésű kemencékben lehet elkészíteni, ezek viszont illegálisak voltak a ’40-es években, ezért végül Brooklynban nyitotta meg az első Grimaldi’s Pizzériát. A saját tervezésű kemence azóta is a koncepció egyik alappillére, ahogy a new-yorki víz, a százéves hagyományokra építő receptúra és az urbánus, de mégis családközpontú belsőtér is. Jelenleg közel félszáz Grimaldi’s pizzéria működik sikeresen az Egyesült Államokban, így most már a nemzetközi expanzió, ennek keretében pedig Közép Kelet Európa és Magyarország felé fordítja tekintetét a vállalat.
A 250-300 négyzetméteren elterülő Grimaldi’s éttermek menüjének gerincét az egységesen elkészített igazi olasz pizzák és calzonék adják, melyeket előételek, saláták, helyben készített desszertek, valamint az óriási italkínálat (koktélok, prémium kategóriás sörök, díjnyertes borok) egészítenek ki. Az ételek minőségének rendszerszintű fenntartását a kemence és receptúra mellett a minőségi alapanyagokkal és friss feltétekkel biztosítja a hálózat. Érdekesség, hogy a Grimaldi’s filozófia úgy tartja, az igazi New York stílusú pizza titka a vízben rejlik. Ezért a vállalat duplikálta, laboratóriumi körülmények között re-kreálta a new-yorki vizet, így biztosítva pontosan ugyanazt a tésztaízt minden egyes pizzériában szerte a világon.
A Grimaldi’s franchise központ elhivatott csapata végig ott áll a franchise partnerek mellett, az első lépésektől az együttműködés befejeztéig. A hálózat átfogó képzést biztosít a partner, menedzsmentje és konyhai alkalmazottai számára egyik amerikai helyszínén, segít az éttermi design tervezésében, kialakításában, biztosítja az egyedi eszközöket, berendezéseket, támogatást nyújt a marketing- és értékesítési stratégia kialakításában, valamint nem utolsó sorban a folyamatos fejlődésben is.
Minden, a Grimaldi’s hálózatához csatlakozó franchise partner multi-unit átvevő, azaz a pizzérialánc tagjaként több étterem megnyitását és üzemeltetését is vállalni kell. A franchise partnerek kizárólagossággal rendelkeznek működési területükön belül – ideális esetben az egész országban. Így Magyarországon is olyan partnert keres a vállalat, aki több egység megnyitására és akár országos hálózatfejlesztésre is képes. Éppen ezért elvárás a jövőbeli partnerrel szemben a magyarországi piac ismerete, kapcsolódó tapasztalat, valamint 1,5-3 millió dolláros tőke rendelkezésre állása.
„Egy olyan stratégiát alakítottunk ki, amivel hálózatunk még inkább a legelismertebb pizzérialánccá válhat az Egyesült Államokban és egyúttal az egész világon. Már bizonyított éttermi koncepciónkat bárhol meg lehet ismételni, és kiváló minőségű alapanyagainkkal, különleges választékunkkal, városi, mégis családias témájú étteremdesignunkkal és rugalmas hozzáállásunkkal az új piacokhoz, hisszük, hogy a Grimaldi’s Pizzéria egyedülálló növekedési lehetőséggel rendelkezik” – nyilatkozta az arizonai székhelyű hálózat.
További információ és részletek a franchise katalógusban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.