KISKERESKEDELEM
Olasz luxusbútor márka hódít Európában
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Partnereit keresi az Esotiq&Henderson fehérnemű franchise
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
Franchise körkép: ki nem szereti a "Komfortot"?
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Leállni látszik az automatizációs hullám
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
Expo körkép – Használt termékekből is lehet jó befektetés
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Otthon vagyunk az elektromos szerszámokban
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
Franchise körkép: ukrán hálózatok külföldön
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
Franchise körkép: használtautókereskedés
Szokatlanul nagy piaca van a használtautóknak, mely eddig főleg a nagy játékosok és a magánemberek között oszlott csak meg, ez a franchise hálózat viszont a kis vállalkozókat is bevonná.
Megnyílt hazánk legnagyobb BioTechUSA boltja az Allee-ban
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport júniusban nyitotta meg Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét.
Franchise programmal bővül a DODO
Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését.
Rajzpályázatot hirdetett óvodáknak a 30 éves DIEGO
Adjunk teret a legkisebbek álmainak! A vállalat a fennállása óta már profivá vált a vágyak megvalósításában, hiszen fontos számára, hogy vásárlóinak esztétikus, kényelmes, otthonos környezetet teremtsen.
Miért lesz egy hálózatból franchise?
Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.
Már közel 20 éve tart a buli!
15 éve franchise-ban terjeszkedik a Party Point. Magyarország party-kellék forgalmazója több, mint 6000 különböző terméket kínál az ünnepelni vágyóknak.
Elég gazdag vagy ahhoz, hogy nálunk legyen a befektetésed?
Mert az igazán gazdagoknak nálunk van „betétje”. Ha velünk fektetsz be, olyan hozamod lesz, mint senki másnak.
Számos díjjal zárta a tavalyi évet a DIEGO
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
Személyre szabott biznisz
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
A Balkánt és a szomszédos országokat célozta meg a magyar üzletlánc: már 160 boltjuk van
Komoly terjeszkedési tervei vannak a DIEGO-nak.
Megéri matrac szaküzletet indítani?
A Matrackuckó egy kiváló példa arra, hogy megéri matracokra és ágyneműkre építeni egy teljes üzleti modellt.
Tovább terjeszkedik külföldön a magyar lakberendezési franchise
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Jótékonysági akciót hirdetett a Matrackuckó hálózat
2020. november 2. és december 31. között minden Matrackuckó szaküzletben értékesített Naturtex® termék árából 5% átutalásra kerül az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványnak.
Augusztusban nyílik a Matrackuckó zászlóshajója Budaörsön
A Matrackuckó 2006-ban családi vállalkozásként indult, napjainkra pedig már országos franchise hálózattá nőtte ki magát.