Tovább terjeszkedik külföldön a magyar lakberendezési franchise

A közel harminc éves múltú magyar hálózat elsősorban a szőnyegek forgalmazásával kezdte a történetét, de mára számos típusú burkolat megtalálható náluk a különböző parkettáktól, a vinyl padlón át a függönyökig.
A hálózat Magyarországon 104 áruházzal üzemel, Romániában 35, Szlovákiában pedig 21 egység található. A koronavírus alatt jellemző gazdasági lassulás nem érintette az áruházláncot, csak idén 8 új bolttal bővültek és az online kereskedelem növekedésére a webshop-ot is megújították. Ez a tendencia az egész szektorra is igaz, a vendéglátó ipart érzékenyen érintették a lezárások, de a homeworking alatt ellenben sok helyen megújításba fogtak a cégek, mely erős keresletnövekedést jelentett a lakberendezési piacon, többek között ez is hozzájárult a DIEGO terjeszkedéséhez az utóbbi időszakban.
Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a lakáspiaci szabályozások kedvezően érintik a DIEGO-t a jövőre nézve is. A különböző kormányzati támogatások, ÁFA csökkentések vagy a CSOK mind hozzájárulnak a piac fejlődéséhez.
A hálózat jövőre még további 3-4 nyitással tervez, de ezzel egyben le is zárnák a hazai terjeszkedést és helyette a külföldi expanzióra koncentrálnának. Elsősorban Romániában és Szlovákiában keresnek franchise partnereket, először ezekben az országokban erősítenék meg a pozíciójukat, majd a Balkán, illetve Közép-Európa felé vennék az irányt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
A kertészkedés iránti növekvő keresletet a mára 24 áruházzal rendelkező Oázis Kertészet minden téren igyekszik kielégíteni.
A mára 24 áruházzal rendelkező Oázis Kertészet forgalma idén meghaladhatja az 5,5 milliárd forintot.
Az ázsiai KIODA kiskereskedelmi üzletlánc Európában fejlesztené tovább hálózatát. Magyarország is a térképen.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

Mint ahogy az elmúlt esztendőben minden embernek és vállalkozásnak átírta az életét a pandémia, úgy a Szövetség sem volt ez alól kivétel.
Összeszedtük azokat a tényezőket, melyekre érdemes figyelni mindenkinek, aki egy franchise rendszerhez való csatlakozásban gondolkodik.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.