
Összebarátkozott a Starbucks és a New York Times
Ingyenes New York Times jár a kávé mellé a Starbucks vendégeinek.

Megnyitott az Árkád 2
Szép számmal akadnak franchise márkák is az új budapesti bevásárlóközpontban.

Egy hét múlva klubdélután
Március 28-án tartja idei első klubdélutánját a Magyar Franchise Szövetség, ahol várja a franchise szakma iránt érdeklődőket.

Egy új sikertörténet kezdődhet
Új struktúrát hozott Tóth Csaba, a Fornetti Románia új vezérigazgatója, aki a Fornetti alapelveket és hagyományokat ötvözi a fiatalos lelkesedéssel.

Vállalkozz határok nélkül!
Az országhatár sokszor megállítja egy vállalkozás bővülését és a magyar piac egy hamar kinőhető terep a terjeszkedni vágyóknak. Ilyenkor felmerül a kérdés: merre lehet elindulni?

Sikeres franchise vásár
Befejeződött a Franchise expó Brno-ban. Kiemelkedő magyar stand és közel 60 franchise koncepció.

A Tesco számol a gasztronómiával
A Tesconak nagy étvágya van a franchise-hoz. A brit élelmiszervállalat megvásárolta egy étteremhálózat licence jogait.

Újabb márka jelenne meg Magyarországon
Magyarországon keres franchise partnert a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat kínáló Dekoria hálózat.

Terjeszkedne a Távol-Keleten?
Szakértői elemzések szerint most van itt az ideje annak, hogy vállalkozásával megjelenjen a kínai piacon.

Barkácsláncok stratégiái
A Praktiker teszt jelleggel megnyitotta első két mini áruházát Magyarországon, az OBI a nagyobb áruházméretre esküszik.

Sokat spórolhat, aki gyakornokot alkalmaz
Április végéig pályázhatnak a munkáltatók a fiatalok elhelyezkedését segítő gyakornoki programban.

Új piacon a McDonald’s
A gyorsétterem óriás megnyitja első éttermét Szibériában, miközben Oroszország többi részén is lendületesen bővíti hálózatát.

A megváltozott piaci környezetet használná ki a 3e
Tovább terjeszkedne Magyarországon az osztrák 3e barkács- és szerszám-szakkereskedés. Jelenleg 25 tagvállalata van a magyar piacon.

Olcsó és könnyen követhető
A világháló változatos, a hagyományos médiumoknál jóval olcsóbb hirdetési lehetőségeket kínál, úgy, hogy ezeknek a promócióknak a hatékonysága egyszerűen mérhető.

A név a garancia
Az Yves Rocher egy új támogatási formát vezet be partnerei számára a Cseh Köztársaságban. Megkönnyítik a bankgarancia megszerzését.

Indul a Fröccsbusz franchise
A vállalkozás közel két éves működés után elindítja franchise hálózatát és partnereket keres az egész ország területéről.

Mindjárt itt az új szezon
A magyar alapítású ICE’N’GO! lengyelországi hálózatának kiépítéséért felelős Pawel Kaziród elmondta, hogy a hideg desszertekkel hogyan készülnek az új szezonra.

Tovább hódít a CCC
Négy országban franchise partnerek nyitnak üzleteket, másik négyben pedig saját boltokkal jelenik meg a hálózat. Magyarországon 2015-re országos lefedettség.

Fiatalok vállalkozóvá válása
A foglalkoztatási problémák tartós megoldásához a vállalkozókon keresztül vezet az út. Ennek tudatában indul az a támogatási konstrukció, amely fiatalok vállalkozóvá válását...

Beindulhat az online bevásárlás
A CBA webáruháza kedd óta már üzemel, március végéig pedig elindul a Tesco online bevásárlás szolgáltatása is.