Egy hét múlva klubdélután
![](https://img.franchising.pl/hu/2c5/daa/resized_mfsz_klubd_lut_n_2-2.jpg)
A soron következő klubdélutánnak ismét a Hotel Buda Mercure ad otthont, délután két órai kezdettel. Az esemény tematikáját ezúttal úgy határozta meg a Szövetség, hogy az érdeklődő közönség a franchise együttműködésbe első kézből nyerhet betekintést, egy sikeres rendszergazda és egy átvevő tapasztalatain és ”szemüvegén” keresztül is.
Elsőként dr. Zsigmond Gábor, az Alphazoo Kft. ügyvezető igazgatója tart előadást, Franchise hálózat építése a rendszergazda szemével címmel. Őt követi a franchise partnerek „képviseletében” Németh Péter, a Duna House franchise átvevője, aki a Franchise, átvevői szemmel" előadása során osztja meg tapasztalatait a közönséggel.
Mindkét előadó díjazottként vehetett részt a Szövetség idei, franchise Díjkiosztó Gáláján januárban. Előbbi az Alphazoo képviseletében a 2012-es év legdinamikusabban fejlődő hálózata címet vehette át, utóbbi pedig a 2012-es Év fiatal sikeres franchise átvevője elismerésben részesült.
A Klubdélutánon a szokásokhoz híven lehetőség lesz a témák és előadások kapcsán felmerülő kérdések megvitatására is. A beszélgetés moderátora dr. Mandel Katalin főtitkár.
A klubdélutánon való részvétel szövetségi tagoknak ingyenes, nem szövetségi tagoknak pedig 8 000 Ft + áfa. Jelentkezés a Magyar Franchise Szövetség elérhetőségein.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
![](https://img.franchising.pl/hu/0d8/fc0/mb2.jpg)
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
![](https://img.franchising.pl/hu/fc4/ecf/alexey-mak-smzlg77z2dk-unsplash.jpg)
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.