Mozgalmas hét hónap
Alig több mint fél évvel a magyarországi piacra lépést követően, már az ötödik franchise partnerrel bővült Európa vezető állateledel házhoz szállítója, a Husse.
A NET új korszaka
10 országban értékesített már franchise jogokat a BTel, 161 millió ügyfélhez juthat el a vállalat Xprime szolgáltatása.
8 hiba, amit kerüljön el, amikor franchise-t vásárol
Bakik, amiket egy franchise koncepció megvásárlásakor elkövethet. A leggyakoribb hibák általában kiszámíthatók.
400 millió felszolgált kávé
Az értékesítésben és a profitban is kétszámjegyű növekedést ért el a világ második legnagyobb kávézólánca, a Costa Coffee.
Határokon átnyúló
Újabb piacokon, köztük Magyarországon is megjelenne a Studio Figura alakformáló és szépségszalon hálózat.
A PROFIT system csoport új családtagja
Szlovénia a 10. ország, ahol Közép Európa legnagyobb franchise tanácsadója elindítja franchise portálját.
Az alkohollal nőne még nagyobbra a kávéóriás
Alkoholt is tartalmazó éjszakai menüvel növelné forgalmát a Starbucks. Több ezer kávézóban is bevezethetik.
Olcsó, kockázatos és profitot termel
Startup: mi is ez igazán? A Facebook egy példa a sok közül.
Döcögő első negyedév
Rossz idő, erős verseny és negatív ágazati trendek. A McDonald’s forgalma elmaradt a várakozásoktól 2014 első negyedévében.
Visszatérő utazási kedv
A Summer Time országszerte várja franchise partnerek jelentkezését, akik saját utazási irodát nyitnának és elkötelezettek az utazási szakma mellett.
Érdemes a szezon előtt nyitni
Újabb Indiso klinika nyitja meg kapuit. Országszerte már 15 helyen van jelen a sóbányák valódi mikroklímáját reprodukáló franchise hálózat.
2007 óta a legmagasabb
A nemzetközi ingatlanbefektetések volumene tavaly újra csúcsra ért, 2014-ben pedig elérheti az 1,33 trillió dollárt.
Többféle kooperáció lehetősége
A Tatár Pékség az ország egész területén keres partnereket, a kidolgozott együttműködési formák többféle kooperáció lehetőségét teremtik meg.
Elengedhetetlen a kockázatvállalás
Számos jó tanácsot fogalmaztak meg külföldi startup guruk a Smartmobil 2014 konferencián. Ezekből szemezgettünk.
A legjobb kiskereskedelmi márkák
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Egy igazi Curves sztori
A fitneszhálózathoz elsők közt csatlakozó Hajdu Mária mesélt arról, hogyan szeretett bele a koncepcióba, és mit jelent a hálózat franchise partnerének lenni.
Biztató első év, folyamatos expanzió
„Már alig több mint egy évvel az indulás után nagyon látványos érdeklődést tapasztalunk” – számolt be Pólus András, az új magyar gyorséttermi márka, a BITE ügyvezetője.
Munkabarát család és családbarát munka
A Munka Kisgyermekkel program végéhez közeledve, egy interaktív találkozón összegzik az elmúlt két év eredményeit és adják át a tapasztalatokat.
Magántanárból igazgató
Sok diák vállal korrepetálást egyetemi, főiskolai évei alatt. Van, aki végül saját 2plus2 Matematika Iskolát is indít.
Középpontban a web-shop és a közösségi média
Április 16-án ismét franchise klubdélután, ezúttal a web-shopok hatékony működtetésével a középpontban.