Többféle kooperáció lehetősége
A Tatár Pékség a '90-es évek közepén kezdte meg gyorsfagyasztott pékáruk, péksütemények, gasztronómiai tésztafélék értékesítését egy viszonteladói hálózaton keresztül. Az 1981-ben alapított társaság az elmúlt két évtizedben egy olyan közel 600 partnerből álló viszonteladói hálózatot épített ki, ahol a kidolgozott együttműködési formák többféle kooperáció lehetőségét teremtik meg, kezdve az egészen laza termékforgalmazási formától. Az elmúlt időszakot a folyamatos bővülés, valamint a technológiai és technikai, logisztikai háttér állandó fejlesztése jellemezte és jellemzi, melynek következtében a Tatár Pékség a hazai fagyasztott tészta piac egyik meghatározó szereplőjévé vált.
A viszonteladók a Tatár termékek forgalmazását belépési díj, valamint rendszeres franchise díj fizetése nélkül is megkezdhetik, végezhetik. A partnerré váláshoz , egy viszonteladói értékesítő pont kialakításához mindössze egy min. 15 négyzetméter alapterületű üzlethelyiségre van szükség, aminek külső és belső kialakításáról szintén az üzemeltetőnek kell gondoskodnia – ez utóbbi esetén a Tatár pékség bolti kommunikációs anyagok kihelyezésével támogatja partnereit.
A hálózat további támogatást nyújt a sütési technológia elsajátításában, valamint területi képviselők rendszeresen látogatják az összes viszonteladó partnert és – a sokéves tapasztalatokat felhasználva – a helyi lehetőségekhez illeszkedő marketing megoldásokat javasolnak az értékesítés elősegítése érdekében; a marketingaktivitások egy részéhez eszköz-támogatást is nyújtva. A partnerlátogatások másik fontos területe a partnerek munkatársainak folyamatos képzése, nagy hangsúlyt fektetve a helyes termékkezelésre.
A Tatár Pékség kiemelt céljai között szerepel a már meglévő partnerek egyre jobb minőségű kiszolgálása és az új partnerek keresése is folyamatos. „A vállalat az országos lefedettséget mind logisztikailag, mind kereskedelmileg már több mint tíz éve megvalósította, így területi expanzió nem, de a teljesítések színvonalának emelése szerepel a célok között. Kiemelt területek nincsenek kijelölve, a cég törekszik arra, hogy a lehető legjobb kiszolgálásban részesüljön minden partner az országon belüli elhelyezkedésétől függetlenül” – mondta el Kovencz Kornél, kereskedelmi és marketing vezető.
Kovencz Kornél a partnerekkel szembeni elvárások kapcsán kiemelte: „Minden bizonnyal előny egy új partner indulásánál a korábban szerzett szakmai tapasztalat, azonban a Tatár Pékség az értékesítési rendszereit úgy állította össze, hogy azok a lehető legegyszerűbben, a területi képviselők segítségével elsajátíthatóak legyenek.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?