üzleti stílus
Hasznos tanácsok egy állásinterjú levezényléséhez
A megfelelő alkalmazott kiválasztása nem egyszerű feladat. Az állásinterjú úgy hatékony, ha nem csak a jelentkező, hanem a munkaadó is megfelelően felkészült a találkozóra.
Ismerjük meg a konkurenciát
Ahhoz hogy sikeres legyen vállalkozásunk, muszáj meghatároznunk riválisainkat, és felvenni velük a versenyt.
Mit kezdjünk a tinikkel?
Mik azok a legfontosabb tényezők, amelyekre figyelnünk kell fiatalabb ügyfeleink kiszolgálásánál.
Aromamarketing
Jövedelmezőbbé teheti vállalkozását, ha megfelelő illatanyagokat permetez a levegőbe üzletében, vagy irodájában.
Névjegykártya útmutató
A névjegykártya képet közvetít cégünkről ezért rendkívül fontos, hogy miként néz ki, és hogy mit írunk rá.
Egyik tizenkilenc, másik egy híján húsz?
Egyes cégek olyan erős márkát tudtak létrehozni, amelyek befolyásolni tudják a vásárlók ítélőképességét, akik sokszor a minőséget is alárendelik a márka iránti elkötelezettségüknek.
Újra divat lesz kisközértbe járni?
Az amerikai lakosság a nagyobb méretű szupermarketek helyett inkább „sarki kisboltokban”, vagy az interneten vásárol. Vajon a magyarok vásárlási szokásai is hasonló irányba mozognak?
Ne hagyja, hogy befeketítsék!
Volt,- és jelenlegi alkalmazottak gyakran folytatnak ’black PR’ tevékenységet a világhálón. Hogyan kerüljük el a névtelen kritikákat?
Fogyasztóbarát emblémával tűnhet ki vetélytársai közül
Az NFH védjegyét kis, - és középvállalkozások pályázati úton szerezhetik meg.
Összefogás a jövő vállalkozóiért
Az FBN-H Egyesület együttműködést kezdeményezett a jövő vállalkozói generációját támogató három legfontosabb hazai szervezettel.