A még eredményesebb indulásért

A Subway az alacsonyabb befektetés-igényű franchise koncepciók közé tartozik, egy étterem elindításához szükséges kezdőtőke – ugyan nagyban függ a helyszín méretétől és műszaki állapotától – nagyjából 100 ezer eurós összeget jelent. Összehasonlításképp, az Entrepreneur magazin adatai alapján, egy McDonald’s elindításához ennek az összegnek nagyjából a 3,5-szeresére van szükség. A Subway franchise partnereknek kevesebbet kell fizetniük, ugyanis a szendvicses lánc éttermeit (köszönhetően többek közt kisebb helyigényüknek, a kevesebb berendezésnek és alkalmazottnak) olcsóbb megnyitni. A hálózat által nemrég beindított „Kick-start” programjának köszönhetően pedig most még olcsóbb.
Egy Subway étterem megnyitásának első lépése a franchise szerződés megkötése és a franchise jogok megvásárlása. Ez, a márkahasználatot, kipróbált és bizonyított üzleti gyakorlatokat, a teljes know-how-t és közel 50 év tapasztalatát ellentételező belépési díj Magyarországon 7.500 euró, aminek a felét (3.750 eurót) most a franchise központ visszatérít (újonnan csatlakozó és már meglévő) franchise partnereinek, amennyiben a franchise licence megvásárlásától számított 12 hónapon belül megnyitják éttermüket. A Subway ezzel igyekszik még vonzóbb opcióvá válni a franchise lehetőséget kereső vállalkozók körében. A Kick-start program 2016 októberéig érvényes.
A Subway Magyarországon kizárólag franchise partnerekre támaszkodva fejleszti hálózatát, így folyamatosan keres új partnereket. Egy jól ismert márka és rentábilis vállalkozás mellett a hálózathoz csatlakozó vállalkozók olyan további szolgáltatásokat és támogatást kapnak befektetésükért cserébe, mint segítség a megfelelő helyszín kiválasztásban, tárgyalások az üzlethelyiség tulajdonosával, étterem-design és kialakítás, intenzív tréningek a franchise partner és alkalmazottai számára, minőségi beszállítók, működésjavító tanácsadás és egyéb egyéni, hatékonyságnövelő támogatások.
További információk a franchise katalógusban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.