Tovább erősít a legnagyobb magyar e-kereskedő

A Steinhoff International a legnagyobb lakberendezési és háztartási árucikkekkel kereskedő tőzsdén jegyzett vállalat Európában, a befektetéssel online-kereskedési know-how birtokába jut, az Extreme Digital pedig régiós terjeszkedésének finanszírozásához szükséges tőkéhez.
Csütörtök
2015.11.12.
Külföldi befektető bevonásával régiós terjeszkedésre készül az Extreme Digital. A tőkebevonással a termékportfólió is bővül.
 

A világ egyik legjelentősebb bútorkereskedelmi cége, a Steinhoff International Holdings vállalatcsoport részesedést vásárol az Extreme Digitalban, a legnagyobb forgalmú magyar online értékesítési portálban – jelentette be sajtótájékoztatón Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezetője Budapesten. Ezzel az Extreme Digital jelenetős tőkéhez jut a közép-kelet-európai régiós terjeszkedéshez.

A Magyarországon a KIKA bútoráruház-láncról és a nemrégiben itt megjelent Pepco üzletláncról ismert Seinhoff 50,8 százalékos részesedést vásárol és a régiós terjeszkedés finanszírozásához tőkeemelést hajt végre az Extreme Digital vállalatban, amit a cég magyar tulajdonostársai irányítanak tovább. A vételárat nem közölték, a tranzakciót még a Gazdasági Versenyhivatalnak is jóvá kell hagynia. Az Extreme Digital forgalma tavaly 23,7 milliárd forint volt, az idén pedig 30 milliárd forintra számít. A GKI Digital 2015 júliusi elemzése szerint az Extreme Digital a magyar e-kereskedelmi piac legnagyobb forgalmú szereplője. Várkonyi Balázs elmondta, hogy az e-kereskedelmi iparág tavaly 230 milliárd forint forgalmat bonyolított le Magyarországon, az idén pedig 20 százalék növekedés várható.

A Steinhoff tulajdonrész-vásárlása mindkét vállalat régiós terjeszkedési érdekeit szolgálja – mutatott rá Várkonyi Balázs. A Steinhoff International a legnagyobb lakberendezési és háztartási árucikkekkel kereskedő tőzsdén jegyzett vállalat Európában, a befektetéssel online-kereskedési know-how birtokába jut, az Extreme Digital pedig régiós terjeszkedésének finanszírozásához szükséges tőkéhez. Az ügyvezető hangsúlyozta, hogy az új befektető többségi részesedése ellenére nem felvásárlásról, hanem partnerségről van szó. Az Extreme Digitalt a mostani vezetői irányítják tovább, de már a Steinhoff hálózatán belül kamatoztathatják online tapasztalataikat. A befektetésnek köszönhetően egy magyar cég fogja egy nemzetközi konszern online hátterét biztosítani.

Az Extreme Digital hat környező országban van jelen online üzletekkel Magyarországon kívül, és a partneri viszonynak köszönhetően jelentősen ki tudja majd terjeszteni hibrid, azaz a tényleges üzletre és az internetes értékesítési portálra építő üzleti modelljét, mégpedig márkaneve, az Extreme Digital megtartásával. Az ügyvezető elmondta, a terjeszkedés első célpontja Románia, majd a Cseh Köztársaság, Szlovákia és Horvátország következik. Elsőként Bukarestben és még néhány romániai nagyvárosban tervez üzletet nyitni az Extreme Digital.

Közölte azt is, hogy az új tulajdonos belépésével jelentősen kibővül az Extreme Digital termékportfóliója is, amit már az idei fekete péntek akciós napon is megtapasztalhatnak a vásárlók. A karácsonyi bevásárlási szezon nyitányaként tekintett az amerikai black friday mintájára, de - hagyományteremtő szándékkal - egy héttel azt megelőzően, november 20-án rendezi meg a fekete péntek akciós napot az Extreme Digital. Ekkor a vásárlók 10-70 százalékos árengedményekre számíthatnak, s mintegy 500 millió forintot takaríthatnak meg az átlagos árszinthez képest.

A tavalyi nagy roham tapasztalatain okulva az Extreme Digital az idén ötszörösére növelte az internetes forgalom lebonyolításához szükséges szerverkapacitást és közel megduplázta emellett 4000 négyzetméteres raktárkapacitását is, foglalkoztatottai számát pedig az állandó 220 mellett 110 ideiglenes alkalmazottal emeli meg – mondta el Várkonyi Balázs.


népszerű a fórumban

Indul a Fröccsbusz franchise

A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...

9 hozzászólás
utolsó 2016.06.14.
Indul a Fröccsbusz franchise

Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com

9 hozzászólás
utolsó 2016.06.07.
Husse márkabolt és bemutatóterem

A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...

1 hozzászólás
utolsó 2015.01.14.
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla

Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...

1 hozzászólás
utolsó 2014.10.26.
Indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel  kapcsolatban.  Tisztelettel: korosine

9 hozzászólás
utolsó 2014.02.11.
Franchise az állatok szerelmeseinek

Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.24.
Franchise az állatok szerelmeseinek

Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.23.
Indul a Fröccsbusz franchise

Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!

9 hozzászólás
utolsó 2013.05.23.