Jobb vásárlói élmény, hatékonyabb kiszolgálás

A múlt héten megnyitott a KFC 31. magyarországi étterme, ami egyben a zászlóshajó egysége is a csirkés márka megújuló arculatának. A budapesti Deák Ferenc téren, egyedi dekorációval kialakított egységben a nyers- és fa anyagoké a főszerep, nagyobb szerep jut Sanders ezredesnek, aki a falakról köszön vissza a vendégeknek. Újdonság, hogy a pénztárat különválasztották az átvételi ponttól (így gyorsítva a kiszolgálást), és mostantól a vendégek beláthatnak a konyhába is – ezzel bizonyosodva meg a csirkehús valódiságáról és a panírozási folyamatról.
Az étterem megnyitóján a hálózat hivatalosan is bejelentette, hogy a KFC éttermek új arculatot kapnak, melyet elsősorban a jobb vásárlói-élmény és a hatékonyabb funkcionalitás elérése motivált. Fukcius Tamás, a KFC magyarországi marketingvezetője a megnyitón elmondta, hogy a minőségi ételkészítés nem a konyhában kezdődik, hanem a beszállítóknál. A cég büszke arra, hogy a csirke mellett a zöldségeket és a zsemlét is magyar partnerektől szerzi be, akikkel tavaly összesen 1,35 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le.
Magyarországon az AmRest csoport a kizárólagos partnere a KFC, a Starbucks márkáknak, valamint egészen a közelmúltig a Pizza Hut-nak is (a Pizza Hut kizárólagos fejlesztéséről lemondott a vállalat, így az ikonikus pizzázó-hálózat jelenleg új partnereket keres a magyar piacon). A lengyelországi székhelyű csoport Közép és Kelet Európa legnagyobb étterem-operátora, 12 országban több mint 750 étteremmel van jelen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.