A magabiztos mosolyért
Az USA-ban, az Európai Unió országaiban és Ausztráliában egyre növekvő kereslet jelentkezik a mindenki számára elérhető kozmetikai fogfehérítés iránt. Az említett országokban történt felmérések szerint a megkérdezettek 98 százaléka tekint a fehér fogsorra és mosolyra, mint szociális kapcsolati értékre, 96% szerint egy szép mosoly érzelmi és szexuális vonzerőt jelent, 74% szerint pedig egy szép és megnyerő mosoly nagymértékben segít a szakmai karrier fejlődésében is. A fogfehérítő termékek globális forgalma 2013-ban már elérte a 12 milliárd USD értéket, és ezt a hatalmas piacot célozta meg Magyarországon ,valamint Közép-Kelet Európában a Smile Partner Zrt. A 2013-ban alapított magyar vállalat Smilepoint kozmetikai fogfehérítő franchise rendszerével kínál fogfehérítő termékeket, melyek jelenleg már több mint 50 fogfehérítő- és szépségszalonban, wellness- és fitneszközpontban érhetők el a fogyasztók számára.
A Smilepoint alig több mint egy év alatt egy közel félszáz értékesítési pontból álló franchise hálózatot alakított ki, ami úgy tűnik egy gyors hazai és nemzetközi terjeszkedés első lépése csak – a hálózat rövid távú tervei között az országos lefedettség, és a környező országok piacainak meghódítása is szerepel. A Smilepoint kozmetikai fogfehérítés franchise egy rugalmas rendszert jelent, a franchise átvevő partnerek számára nincs kötelezően előírt vállalkozási forma, a franchise működtetésére mind egyéni vállalkozók, mind társas vállalkozások (pl: bt., kft.) szerződhetnek.
A Smilepoint franchise rendszerben kiemelt figyelmet fordítanak viszont a partnerek kozmetikai fogfehérítési ismereteivel kapcsolatos oktatásra. Az oktatási feladatot képzett tréner végzi, és az oktatás során a partnerek megismerkednek a kozmetikai fogfehérítés elméleti (definíciók, hatóanyagok), jogi (vonatkozó előírások) ismereteivel, tájékoztatást kapnak az ún. gyakori vevői kérdésekről, ellenjavallatokról és lépésről lépésre gyakorlatban is elvégzik a kozmetikai fogfehérítést. A Smilepoint franchise minden partnere számára a kozmetikai fogfehérítés menetét leíró és a fogfehérítő termékek hatóanyagára vonatkozó elektronikus és nyomtatott tájékoztató anyagot biztosít, és személyes konzultációs segítséggel is rendelkezésre áll.
A franchise együttműködés során nyújtott támogatási rendszer további elemei az előírt EU-s és nemzeti jogszabályoknak megfelelő termékregisztráció, a kozmetikai fogfehérítő termékek sikeres értékesítéséhez kidolgozott értékesítési know-how, valamint átfogó marketing és PR támogatás (kommunikációs stratégia, arculat, kampányok, ingyenes és rendelhető marketingkommunikációs eszközök) is.
A Smilepoint rendszerében egy franchise jog megvásárlása 3 évre történik, a szükséges befektetés pedig viszonylag nagyobb skálán (pár százezer forinttól a több millió forintig) mozoghat attól függően, hogy partnerként milyen franchise- és bérletkonstrukciót választunk. A Smilepoint franchise rendszerben van lehetőség fogfehérítő sarok működtetésére akár már 4 négyzetméteren szépségipari, turisztikai, fitness, wellness, fogorvosi környezetben vagy önálló kozmetikai fogfehérítés szalon kialakítására is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.