A magabiztos mosolyért

Az USA-ban, az Európai Unió országaiban és Ausztráliában egyre növekvő kereslet jelentkezik a mindenki számára elérhető kozmetikai fogfehérítés iránt. Az említett országokban történt felmérések szerint a megkérdezettek 98 százaléka tekint a fehér fogsorra és mosolyra, mint szociális kapcsolati értékre, 96% szerint egy szép mosoly érzelmi és szexuális vonzerőt jelent, 74% szerint pedig egy szép és megnyerő mosoly nagymértékben segít a szakmai karrier fejlődésében is. A fogfehérítő termékek globális forgalma 2013-ban már elérte a 12 milliárd USD értéket, és ezt a hatalmas piacot célozta meg Magyarországon ,valamint Közép-Kelet Európában a Smile Partner Zrt. A 2013-ban alapított magyar vállalat Smilepoint kozmetikai fogfehérítő franchise rendszerével kínál fogfehérítő termékeket, melyek jelenleg már több mint 50 fogfehérítő- és szépségszalonban, wellness- és fitneszközpontban érhetők el a fogyasztók számára.
A Smilepoint alig több mint egy év alatt egy közel félszáz értékesítési pontból álló franchise hálózatot alakított ki, ami úgy tűnik egy gyors hazai és nemzetközi terjeszkedés első lépése csak – a hálózat rövid távú tervei között az országos lefedettség, és a környező országok piacainak meghódítása is szerepel. A Smilepoint kozmetikai fogfehérítés franchise egy rugalmas rendszert jelent, a franchise átvevő partnerek számára nincs kötelezően előírt vállalkozási forma, a franchise működtetésére mind egyéni vállalkozók, mind társas vállalkozások (pl: bt., kft.) szerződhetnek.
A Smilepoint franchise rendszerben kiemelt figyelmet fordítanak viszont a partnerek kozmetikai fogfehérítési ismereteivel kapcsolatos oktatásra. Az oktatási feladatot képzett tréner végzi, és az oktatás során a partnerek megismerkednek a kozmetikai fogfehérítés elméleti (definíciók, hatóanyagok), jogi (vonatkozó előírások) ismereteivel, tájékoztatást kapnak az ún. gyakori vevői kérdésekről, ellenjavallatokról és lépésről lépésre gyakorlatban is elvégzik a kozmetikai fogfehérítést. A Smilepoint franchise minden partnere számára a kozmetikai fogfehérítés menetét leíró és a fogfehérítő termékek hatóanyagára vonatkozó elektronikus és nyomtatott tájékoztató anyagot biztosít, és személyes konzultációs segítséggel is rendelkezésre áll.
A franchise együttműködés során nyújtott támogatási rendszer további elemei az előírt EU-s és nemzeti jogszabályoknak megfelelő termékregisztráció, a kozmetikai fogfehérítő termékek sikeres értékesítéséhez kidolgozott értékesítési know-how, valamint átfogó marketing és PR támogatás (kommunikációs stratégia, arculat, kampányok, ingyenes és rendelhető marketingkommunikációs eszközök) is.
A Smilepoint rendszerében egy franchise jog megvásárlása 3 évre történik, a szükséges befektetés pedig viszonylag nagyobb skálán (pár százezer forinttól a több millió forintig) mozoghat attól függően, hogy partnerként milyen franchise- és bérletkonstrukciót választunk. A Smilepoint franchise rendszerben van lehetőség fogfehérítő sarok működtetésére akár már 4 négyzetméteren szépségipari, turisztikai, fitness, wellness, fogorvosi környezetben vagy önálló kozmetikai fogfehérítés szalon kialakítására is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.