Népszerűsödő természetes kozmetikumok

Az Yves Rocher 31 százalékkal növelte forgalmát a tavalyi évben Magyarországon, és a vasárnapi nyitvatartási tilalom ellenére, a – hazánkban elsősorban bevásárlóközpontokban jelen lévő – francia kozmetikai cég az idén sem tart forgalmának csökkenésétől. Venczel Judit, a magyarországi leányvállalat kereskedelmi igazgatója szerint a növekedés üteme lassulhat ugyan 2015-ben, de a forgalom visszaesésével nem számol a cég.
A vállalat budapesti sajtótájékoztatóján Venczel Judit az MTI kérdésére elmondta, hogy az Yves Rocher bruttó árbevétele tavaly meghaladta a 2 milliárd forintot, vesztesége pedig minimálisra csökkent. Hozzátette, hogy a forgalomnak körülbelül 10 százaléka esett a vasárnapokra. Az idei év is jól indult a vállalat számára, a januári bevétel 40 százalékos növekedést mutatott az egy évvel korábbihoz képest.
A szépségápolási termékeket forgalmazó márkabolthálózat jelenleg 115 munkavállalót foglalkoztat Magyarországon. A meglévő 21 bolt mellé 2015-ben további kettő-három nyitását tervezik, és elbocsátás helyett ezekbe irányítják majd át a vasárnapi zárva tartás miatt felszabaduló munkaerőt.
A Magyarországon 1997 óta jelenlévő Yves Rocher 2014-ben négy új üzletet nyitott, egyet Szegeden és hármat Budapesten. Tavaly áprilisban elindult a webáruháza is, ősszel pedig a mobilalkalmazása, amelyet eddig kétezren töltöttek le. A cégnek több mint 100 ezer aktív törzsvásárlója van.
A következő Yves Rocher üzlet várhatóan a Dunakeszi Auchan áruházban nyílik, és további boltnyitást terveznek Budapest belvárosában is, ahol jelenleg két üzletük van. Utóbbiak egyébként eddig sem voltak nyitva vasárnap. A fővároson kívül Budaörsön, Pécsett, Győrben, Székesfehérváron, Debrecenben és Szegeden, valamint a Liszt Ferenc repülőtéren is üzemel Yves Rocher bolt.
A nyilvános cégadatok szerint az Yves Rocher Hungary Kft. 2013-ban 1,23 milliárd forint nettó árbevételt ért el az előző évi 950 millió forint után. A tavalyi évet 99 millió forint mérleg szerinti veszteséggel zárta, míg 2012-ben 4 millió forint volt a vesztesége a magyar számviteli szabályok szerinti kimutatásban.
A növényi hatóanyagú kozmetikumokat gyártó francia családi tulajdonú céget 1958-ban alapították, mára a világ több mint 90 országában van jelen, és világszerte több mint 30 millió vásárlója van.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!