Jó úton halad

A Coca-Cola Co. tavaly évvégén jelentette be észak-amerikai üzletének átszervezését annak érdekében, hogy újra nagyobb hangsúlyt kapjon franchise koncepciója. A cél, hogy a vállalat felgyorsítsa ’refranchising’ programját (a saját tulajdonú palackozó üzemek, technológiák működtetési és használati jogainak átadása) független palackozó partnerekkel. A franchise programmal és szerkezeti átalakítással a vállalat csökkentheti a raktárak és a disztribúciós hálózat fenntartásával kapcsolatos költségeit, miközben megőrzi az ellenőrzést a palackozási folyamat felett. A mostani, második negyedéves eredmények már alátámasztani látszanak az erőfeszítések kifizetődését.
„Az észak-amerikai refranchising törekvéseinkkel célunk egy 21. századi partner-modell kiépítése. A jelenlegi munka megerősíti teljes elkötelezettségünket egy modern, agilis, fogyasztó-központú működési modell és rendszer kialakítása mellett. Ahogy folytatjuk a fejlesztéseket és azok végrehajtását, az észak-amerikai területek nagy részéért olyan, már bizonyított, helyi palackozó franchise partnerek lesznek felelősek, akik működési területükön belül a lehető legjobban tudják szolgálni a közösséget” – mondta el a palackozók refranchising folyamata kapcsán Muhtar Kent ügyvezető igazgató.
Muhtar Kent hozzátette, „A franchise modell lehetővé teszi számunkra, hogy profitáljunk a partnerek szenvedélyéből és helyismeretéből, valamint, hogy felgyorsítsuk és még jövedelmezőbbé tegyük üzletünket. Az észak-amerikai franchise tevékenység egy tiszta útnak tűnik; hiszünk abban, hogy, amit csinálunk, az fontos a rendszerünknek. Jó palackozó partnereket sikerül magunk mellé felsorakoztatni –igaz, hogy van néhány kivétel, de mindig is voltak és lesznek is.”
Az ügyvezető igazgató optimizmusát erősítette meg Ahmet Bozer, a Coca-Cola International elnöke is, „a refranchising folyamat jó úton halad a palackozóinkkal, egy olyan rendszert fogunk létrehozni, ami egyrészről hatékonyabb és gyorsabb növekedésre képes, másrészről pedig hatékonyabb a jobb árrés-generálás kontextusában is.”
A második negyedévben a Coca Cola nettó értékesítése elérte a 2,3 milliárd dollárt, ami 8 százalékos növekedést jelent 2013 azonos időszakához képest. A Coca-Cola összesített márkaértéke 4 százalékkal nőtt, ahogy a Coca-Cola Zero több mint 14 százalékos, míg a Coca-Cola 4,5 százalékos növekedést ért el. „A további növekedés érdekében folytatjuk a marketing, márka, palackozás és működési kezdeményezések egy erős kombinációjának a végrehajtását. Ezek a kezdeményezések márka innovációt, új, elvitelre és azonnali fogyasztásra szolgáló palackozást és hatékonyságnövelő programokat is tartalmaznak” – mondta el Hubert Patricot, az európai csoport elnöke és ügyvezető alelnöke.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!