Curves: 50 klub a cél

”Nincs smink, nincs férfi és nincs tükör” – így hangzik a Curves fitneszhálózat nem hivatalos mottója. A fitneszlánc alapítói, Gary és Diane Heavin, 1992-ben fejlesztettek ki egy mindössze 30 perces edzésprogramot, ami során egyesítik az erősítő edzést és a folyamatos kardiovaszkuláris mozgást, biztonságos hidraulikus gépek használatával. A várakozásokon felüli teszteredményeket követően 1995-ben nyílt meg az első Curves franchise, napjainkban pedig már több mint 11 ezer klub szolgál ki közel ötmillió Curves tagot. 2006 óta a hölgyek Magyarországon is vigyázhatnak alakjukra, jelenleg 13 Curves klub működik hazánkban. A vállalat most azt tervezi, hogy felgyorsítja expanzióját a magyar piacon.
„Középtávon 50 Curves klubot szeretnénk működtetni Magyarországon franchise partnerek bevonásával. Egy fitneszklub számára ideális helyszínül szolgálhat minden húszezer lakos feletti település” – mondta el Forgács Miklós, a magyarországi hálózat fejlesztéséért és koordinálásáért felelős vezető.
Egy Curves klub kialakításához a franchise partnereknek először kell találniuk egy 130-180 négyzetméter alapterületű helyszínt, ideális esetben nagyobb lakó- és/vagy üzleti övezetek, nagy forgalmú lokációk közelében. „Amellett, hogy természetesen előny, ha valaki saját ingatlannal rendelkezik, a hálózat nem várja el annak meglétét, az üzleti modell is úgy lett kialakítva, hogy szerepel benne a bérlemény” – emelte ki Forgács Miklós és hozzátette, a bérleti díj kb. 20 százalékot jelent a klubtulajdonosok költségvetésében.
Az egyszeri csatlakozási díj jelenleg 37,900 dollár, amely tartalmaz 8 gépet és 8 „regeneráló dobogót” (együtt a 16 állomásos Curves kört), továbbá a partnereknek számolniuk kell a klubhelyiség - követelményeknek megfelelő - kialakításának költségeivel. A klubtulajdonosok egy egyhetes képzésen és szakmai tréningeken vesznek részt, ahol elsajátíthatják az üzletvezetés csínját-bínját. Minden franchise partnert egy vállalati segítő - a mentor - támogat, ő segít a megnyitás előtti teendőkben, javarészt ő adja át a hálózat több mint húsz éves tapasztalatát, és az ő vezényletével zajlik le a megnyitó is.
Minden Curves franchise partnernek biztosítják a területi exkluzivitást, valamint azokat a marketing eszközöket, promóciós- és reklámanyagokat, design megoldásokat, amik segítségével a különböző fogyasztói csoportokat könnyedén elérhetik. A hálózat rendszeresen szervez vállalati eseményeket, ahol a klubtulajdonosok megoszthatják egymással tapasztalataikat, ötletet cserélhetnek. A franchise központ ajánlásokkal és bizonyított üzleti gyakorlatok átadásával rendszeresen segíti a klubok gazdasági működését is. A partnerek folyamatos támogatását az általuk fizetett havi 495 dolláros rendszerhasználati díjakból biztosítja a franchise központ.
„Egy Curves klub megnyitása - a fitneszterem gondolatának megszületésétől a megnyitóig – reálisan 2-6 hónapot vesz igénybe, majd már mindössze egy-két hónap után profitot termel. A globális adatok alapján a klubnyitáshoz szükséges teljes befektetés 2-4 év alatt térül meg” – mondta el Forgács Miklós és hozzátette, hogy a tapasztalatok alapján Magyarországon ez utóbbi inkább két évet igényel.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Gondoskodás. Ez volt a HighCare jubileumi konferenciájának központi eleme, és ez a cég elmúlt 30 évének is a mottója.
A világszerte több, mint 170 klinikával rendelkező DepilConcept most Magyarországon keresi partnereit.
A jövőbe illő kezeléseket, orvosi kutatásokra alapuló technológiákat alkalmazó High Care kozmetikai hálózat további partnereit keresi.
A 2019-ben indult EverDerm a lézeres szőrtelenítés hazai specialistája, most országszerte keresi partnereit.
A Herbária a járvány ellenére növelni tudta tavaly az árbevételét. Weiser Tamással a hálózat partnerével és a „2020. év Franchise Átvevője” elismerés díjazottjával készítettünk interjút.
legolvasottabb

Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Az Arby’s erős 2015-ös értékesítési adatokat jelentett Amerikában. Most ugyanezt akarják látni külföldön, pl. Magyarországon is.
Lettország nem egy nagy piac, mégis többtucat sikeres koncepciónak ad otthont. Mostantól egy új, országos franchise portál könnyítheti meg a magyar márkák terjeszkedését a Balti régióban.
Petrov Krisztina háromgyermekes anyukaként vágott bele saját franchise vállalkozásába, miután találkozott az Indiso sóterápiával.
Komplex támogatás, megfelelő üzleti terv, a gyerekek szeretete és elhivatottság. Ez a receptje a tökéletes LCF Kids Klub nyelviskolának.
népszerű a fórumban
Varicobooster kezelés visszér ellen
A visszér amellett, hogy csúnya probléma, bosszantó és fájdalmas. A legrosszabb az, hogy súlyosbodhat, ami fekélyeket és képtelen fájdalom nélkül járni. Sokan...
Varicobooster kezelés visszér ellen, ár, összetétel, hol lehet megvásárolni: Amazonon, gyógyszertárban
Varicobooster kezelés visszér ellen, ár, összetétel, hol lehet megvásárolni: Amazonon, gyógyszertárban A visszér amellett, hogy csúnya probléma, bosszantó és...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.