Agnieszka Niedbała 2011 végén nyitotta meg DepilConcept szalonját Varsóban.
Kedd
2013.10.08.
Agnieszka Niedbała először ügyfélként próbálta ki a fototerápiás és szőrtelenítő szolgáltatásokat, végül úgy döntött, ő maga is DepilConcept szalont nyit.
 

Mielőtt Agnieszka Niedbała a DepilConcept franchise partnerévé vált, már volt tapasztalata az üzleti életben, saját vállalkozása különböző képzéseket kínált ügyfeleiknek. Miután megszületett első gyermeke, rájött, hogy az anyaszerep nehezen egyeztethető össze a rengeteg utazást, időt és energiát igénylő tréningek szervezésével. „Meg akartam tartani vállalkozásomat, mert szeretem a függetlenséget. Ugyanakkor tudtam, valami más után kell néznem, ami összehangolható a családdal és az otthoni teendőkkel”- mondta el a franchise átvevő.

„Véletlenül bukkantam rá erre a végleges, fotóepilációs szőrtelenítő szalonra és először, mint kliens próbáltam ki. Ezután rájöttem, hogy a szalonok egy része franchise licence szerződés alapján működik, és egyes hálózatok keresnek átvevőket további fototerápiás szőrtelenítő pontok megnyitásához, vezetéséhez. Elkezdtem anyagot gyűjteni, információkat keresni a piacról, internetes fórumozók véleményeit böngésztem, majd találkoztam a különböző cégek képviselőivel és összehasonlítottam ajánlataikat. Már az elejétől fogva franchise-ban gondolkoztam, ugyanis nem volt még tapasztalatom ilyen profilú vállalkozás terén és olyan partnert kerestem, aki megtanít erre a típusú üzletre” – mondta el a kezdetekről Agnieszka.
A franchise partner máig jól emlékszik a franchise átadó elkötelezettségére az első üzleti találkozón. Ezeken a megbeszéléseken, igazán értékesnek a részletes információk és a pontos számok bizonyultak a DepilConcept részéről.

Néhány hét után már nyereséges

Agnieszka Niedbała varsói szalonja 2011. december második felében nyitotta meg kapuit. Az ügyfelek pedig jöttek, annak ellenére, hogy épp közeledett a Karácsony. Az első hónapban ugyan Agnieszkának fel kellett használni 500 zloty-t (kb. 35 ezer forint) saját megtakarításaiból is az üzemeltetési költségek fedezésére, az üzlet 2012 januárjától már profitot termelt.
„A nyerő széria a mai napig tart” – mondja Agnieszka. – „Az együttműködés kezdetén egy ’profit-garanciát’ kaptam a franchise átadótól, természetesen azzal a kikötéssel, hogy átveszem és bevezetem a franchise központ terveit és gyakorlatát. Így tettem és működött. Úgy gondolom ez elsősorban az üzleti modellnek és azoknak a tréningeknek köszönhető, amelyek sokat segítettek abban, hogy hogyan kell menedzselni a szalont, a könyveléstől kezdve a jogi formalitásokig. Kaptam különböző dokumentum csomagokat is, az állásinterjúk és felvételiztetés levezényléséhez, munkaszerződés mintákat, stb.” – tette hozzá az ügyvezető.

A franchise partner részt vett különböző kozmetikai oktatáson, ami megkönnyíti a munkavállalók felügyeletét és a szolgáltatások minőségének ellenőrzését. A franchise központ segített a kozmetikusok kiválasztásában, és ahogy Agnieszka Niedbała-tól megtudtuk, ez azért volt lényeges, mert a vállalkozás elején, akkori ismereteivel nehézséget jelentett volna a jövőbeli dolgozók tudásának és képességeiknek ellenőrzése. Agnieszka számára további támogatást jelentett a franchise központ véleménye az üzlethelyiség kiválasztásakor, de a végső döntést ő hozta meg a tárgyalások után.

Mára Agnieszka Niedbała a tulajdonosa az egyik DepilConcept szalonnak, egy olyan üzlethelyiségben, amit ő választott és, amit végül – a befektetés minimalizálása érdekében - saját költségén, a DepilConcept projekt előírásai alapján újított fel. A helyszín kb. 45 négyzetméter - ez az optimális méret, ahol elfér az alapvetően IPL (Intense Pulsed Light) fototerápiás és fotó depilációs eszközöket jelentő berendezés. A szalon kínál egyéb szépségápolási szolgáltatásokat is, így például viaszos szőrtelenítést vagy hennás testfestést.

„A franchise rendszer tagjaként közvetlen hozzáféréssel rendelkezem a szolgáltató centerhez, ami - meghibásodás esetén - biztosítja a gépek cseréjét. Számomra ez azt jelenti, hogy akkor sem kell bezárnom a szalont és törölnöm a kezeléseket, ha valami eltörik vagy elromlik” – tudtuk meg Agnieszkától, aki hozzátette, minden látogatás a hivatalos szervizbe dokumentált és a központ felé igazolt. A DepilConcept nagy figyelmet szentel emellett a lámpák minőségének és azok rendszeres cseréjének is annak érdekében, hogy megőrizzék a szolgáltatások és sztenderdek magas minőségét.

A DepilConcept üzleti partnereket keres Magyarországon. A franchise lehetőség részleteiről és előnyeiről bővebben a franchise katalógusban olvashat.

(KB)


legolvasottabb

A franchise fogalma /2019.04.13.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

népszerű a fórumban

Családanya és sikeres vállalkozó

Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Curves: 50 klub a cél

Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Családanya és sikeres vállalkozó

Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...

2 hozzászólás
utolsó 2020.06.25.
Curves: 50 klub a cél

Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm

2 hozzászólás
utolsó 2017.04.19.
Partnereket keres a Curves

Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...

2 hozzászólás
utolsó 2014.11.06.
Partnereket keres a Curves

Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter

2 hozzászólás
utolsó 2014.11.06.
Szépségközpont egyszerűen

A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...

1 hozzászólás
utolsó 2014.04.15.
Húsz éves a magyar High-Care

High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1. 

2 hozzászólás
utolsó 2013.12.01.