Új köntösben

Az Ausztráliából indult hálózat a közép-kelet-európai régió országai közül Lengyelországban jelent meg először, egy mester partner megtalálásával. A lengyelországi indulás óta eltelt két évben 20 saját működtetésű és 4 franchise üzletet nyitott az ékszerbolthálózat az országban, és – az ottani mester partner segítségével – megjelenne a régió többi országaiban, így Magyarországon is. Most, a franchise együttműködést még vonzóbbá teendő, egy új külső- és belső dizájnnal rukkoltak elő.
A legújabb ékszerbolt bejárata fölött már az új logót helyezték el, de megváltozott az üzlethelyiség berendezése és dizájnja is. „Egyelőre nem tervezzük az összes már meglévő boltunk átalakítását, először meglátjuk, hogy a vásárlók hogy fogadják, illetve magasabb bevételeket generál-e az új koncepció. Ezt követően azonban a régi üzleteket is átalakítjuk, valamint az újonnan csatlakozó partnerek is már az új dizájnt vehetik át” – mondta el a franchise hálózat fejlesztésért felelős Wioleta Radomyska.
Magyarországon a csatlakozásra mester franchise és egyéni franchise partnerként is van lehetőség, 5-10 millió forintos befektetést igényel egy ékszerüzlet megnyitása, havi royalty díjat pedig nem kérnek a partnerektől. A Diva üzletek helyigénye 20-30 négyzetméter és általában bevásárlóközpontokban, forgalmas főutcákon kerülnek kialakításra. Az országos exkluzivitást jelentő mester franchise jog mellett, Magyarországon elsősorban nagyvárosokból keres partnereket a hálózat, de idővel a kisebb városokban is szeretnének megjelenni.
- „Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy partnereink egy jövedelmező üzletet működtethessenek, ezért mindig gondosan ellenőrizzük a lehetséges helyszíneket, a versenyt és a lehetséges célközönséget” - tudtuk meg a franchise vezetőtől. A megfelelő helyszín kiválasztása, az üzlethelyiség berendezése és kialakítása, tréningek és marketingtámogatás – a Diva partnerek ezeken a területeken számíthatnak segítségre befektetésükért cserébe, ami átlagosan 10 hónapon belül megtérül.
---
A Diva a divatékszerek otthona – elsősorban a 15-35 év közötti hölgyeket látja el a legújabb divatirányzatokat követő, magas minőségű, ugyanakkor megfizethető árú bizsu ékszerekkel. Az ékszerhálózat egy one-stop-shop minden divatékszer számára, ami azt jelenti, hogy minden egyes bolt több mint 1200 különböző stílussal és hetente megújuló kollekciókkal igyekszik kielégíteni minden - a divatékszerek kapcsán felmerő - igényt. Az ausztrál hálózat 2007-ben indította el franchise programját az első külföldi franchise üzlet megnyitásával Oroszországban. Ma a Diva márkanév alatt több mint 4000 üzlet működik a világ 27 országában.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!