Új köntösben
Az Ausztráliából indult hálózat a közép-kelet-európai régió országai közül Lengyelországban jelent meg először, egy mester partner megtalálásával. A lengyelországi indulás óta eltelt két évben 20 saját működtetésű és 4 franchise üzletet nyitott az ékszerbolthálózat az országban, és – az ottani mester partner segítségével – megjelenne a régió többi országaiban, így Magyarországon is. Most, a franchise együttműködést még vonzóbbá teendő, egy új külső- és belső dizájnnal rukkoltak elő.
A legújabb ékszerbolt bejárata fölött már az új logót helyezték el, de megváltozott az üzlethelyiség berendezése és dizájnja is. „Egyelőre nem tervezzük az összes már meglévő boltunk átalakítását, először meglátjuk, hogy a vásárlók hogy fogadják, illetve magasabb bevételeket generál-e az új koncepció. Ezt követően azonban a régi üzleteket is átalakítjuk, valamint az újonnan csatlakozó partnerek is már az új dizájnt vehetik át” – mondta el a franchise hálózat fejlesztésért felelős Wioleta Radomyska.
Magyarországon a csatlakozásra mester franchise és egyéni franchise partnerként is van lehetőség, 5-10 millió forintos befektetést igényel egy ékszerüzlet megnyitása, havi royalty díjat pedig nem kérnek a partnerektől. A Diva üzletek helyigénye 20-30 négyzetméter és általában bevásárlóközpontokban, forgalmas főutcákon kerülnek kialakításra. Az országos exkluzivitást jelentő mester franchise jog mellett, Magyarországon elsősorban nagyvárosokból keres partnereket a hálózat, de idővel a kisebb városokban is szeretnének megjelenni.
- „Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy partnereink egy jövedelmező üzletet működtethessenek, ezért mindig gondosan ellenőrizzük a lehetséges helyszíneket, a versenyt és a lehetséges célközönséget” - tudtuk meg a franchise vezetőtől. A megfelelő helyszín kiválasztása, az üzlethelyiség berendezése és kialakítása, tréningek és marketingtámogatás – a Diva partnerek ezeken a területeken számíthatnak segítségre befektetésükért cserébe, ami átlagosan 10 hónapon belül megtérül.
---
A Diva a divatékszerek otthona – elsősorban a 15-35 év közötti hölgyeket látja el a legújabb divatirányzatokat követő, magas minőségű, ugyanakkor megfizethető árú bizsu ékszerekkel. Az ékszerhálózat egy one-stop-shop minden divatékszer számára, ami azt jelenti, hogy minden egyes bolt több mint 1200 különböző stílussal és hetente megújuló kollekciókkal igyekszik kielégíteni minden - a divatékszerek kapcsán felmerő - igényt. Az ausztrál hálózat 2007-ben indította el franchise programját az első külföldi franchise üzlet megnyitásával Oroszországban. Ma a Diva márkanév alatt több mint 4000 üzlet működik a világ 27 országában.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!