Minőségi termékek és gyors házhozszállítás
Év eleje óta Önök birtokolják a magyarországi Husse mester licenceket. Minek hatására döntöttek a Husse mester franchise jog megvásárlása mellett?
A kutya-macska szuperprémium és prémium eledeleket gyártó cégek között a Husse koncepciója egyedülálló Magyarországon. Franchise partnereink közvetlenül a végfelhasználókhoz juttatják el a termékeket, így közvetlen és személyes kapcsolatban állnak velük. Emellett természetesen a termékek minősége, az anyacég profizmusa is meggyőzött minket arról, hogy érdemes behozni a magyar piacra. Felkerestünk olyan gazdákat, akik Husse termékekkel etetik kedvenceiket és csak pozitív véleményekkel találkoztunk. Alkalmunk volt külföldi kollégákkal is találkozni, akik bemutatták, hogy a különböző országokban, hogyan működik a Husse, megismerhettük a profi internetes felületeiket, ami Magyarországon is elérhető lesz.
Összességében úgy látjuk, hogy a hazai piacon helye van egy olyan cégnek, amely minőségi termékeket kínál, középpontba helyezve kedvenceink legmegfelelőbb táplálását és a minőségi kiszolgálást, gyors házhozszállítást.
Hogyan látja a magyarországi állateledel piacot a kereslet, a verseny, valamint a vásárlói hajlandóság függvényében?
Az elmúlt években kevés olyan iparág akadt, ami érdemben tudott növekedni. Kivételt képez azonban a kisállat piac, ezen belül is a szuperprémium tápok forgalmazása. Ezzel párhuzamosan a kutya-macska tulajdonosok felvilágosultsága, tájékozottsága és a felelős állattartás folyamatosan fejlődik, ennek köszönhetően a kedvencek táplálására is lényegesen nagyobb hangsúlyt fektetnek. Ezért is gondoljuk úgy, hogy szükség van a személyes vevő-értékesítő kapcsolatra, segítségnyújtásra az állat tulajdonságainak, adottságainak és egészségi állapotának megfelelő termékek kiválasztásában. A növekvő iparágnak megfelelően a gyártók közötti verseny is egyre fokozódik, de úgy gondoljuk, hogy a Husse tápok és kiegészítők minősége és a házhozszállítási rendszerünk felveszi a versenyt a már piacon lévő termékekkel.
Nem tervezik nagykereskedők vagy márkaüzletek bevonását az értékesítés során, hanem a megrendelt termékeket a franchise partnerek egyenesen a vásárló ajtajához szállítják. Hogyan működik pontosan ez az értékesítési rendszer?
A vásárlók közvetlenül a franchise partnertől tudják megrendelni a terméket, illetve az egyedi webes felületen, ahol a megrendelőnek majd kötelező lesz beírnia az irányítószámát és ez alapján kerül a megrendelése az irányítószámhoz tartozó franchise partnerhez. Amennyiben a területen még nincs franchise partner, a megrendelés a központba fut be és mi intézzük a kiszállítást. Az online felületek mellett, a központi marketing értelmében a termékeket különböző kutyás-macskás médiumokban (újság, szóróanyagok, stb) is reklámozzuk.
Az érdeklődők persze személyesen is találkozhatnak a franchise partnerekkel és a Husse termékekkel. A franchise szerződésben is rögzítjük, hogy a partnernek kötelező megjelennie az általunk előre meghatározott nagyobb rendezvényeken (kiállítások, versenyek, stb.) Ezen felül természetesen egyéb kiállításokon, programokon is részt vehet, illetve szervezhet partnertalálkozókat. Tervezzük a megjelenést a nagyobb nemzetközi kiállításokon is, de erről pontos információt később tudunk adni.
Mi az üzletnyitási-, terjeszkedési stratégia Magyarországon?
Magyarország minden megyéjében, illetve Budapest minden kerületében szeretnénk egy-egy franchise partnert. Folyamatosan várjuk a jelentkezőket és amint megtaláljuk a megfelelő pályázót el is kezdhetjük a közös munkát. Partnereink a Husse termékeket nem boltokban, üzletláncokban fogják értékesíteni, hanem a végfelhasználóknál, tehát kutya-macska tulajdonosoknál, valamint olyan szervezeteknél, akik tartanak vagy alkalmaznak állatot (pl. kutyaiskolák, kiképzők, kutya - és macskatenyésztők stb.). Termékpalettánkban megtalálhatóak higiéniai készítmények is (pl. samponok), így a kutya - és macska tulajdonosok mellett a kutyakozmetikusok is potenciális vevőink lehetnek.
Mi a legfontosabb ahhoz, hogy a csatlakozó franchise partnerek sikerre vihessék vállalkozásukat?
Fontosnak tartjuk, hogy csatlakozó franchise partnereink otthon legyenek a kutya- és macskaeledelek világában, ismerjenek kisállattartókat, tenyésztőket és egyéb kutyával-macskával foglalkozó szervezeteket. Természetesen a kiválasztásnál elsődleges szempont a jó kommunikáció, a pontosság, rugalmasság és precizitás, hiszen a rendszer lényege a vevőkkel való személyes kapcsolattartás, tanácsadás és a gyors házhozszállítás. Mivel fejlődő iparágról beszélünk, a verseny is egyre kiélezettebb a gyártók között, ezért fontos, hogy termékeink kiváló minőségét megfelelő szakértelemmel értékesítsék.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Husse segítségével az állatszerető vállalkozni vágyóknak is lehetőségük nyílik saját biznisz indítására.
A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A világszerte több, mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta, azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A Burger King anyacégének vezérigazgatója, Jose Cil tartott előadást, ahol körülírta milyen vezérelvek alapján áraz többek között a Tim Hortons, a Popeye, illetve a Firehouse Subs.
Ez a két ágazat együtt kilencet ad a világ 10 legsikeresebb franchise hálózata közül. Lassan, de csökken az USA dominanciája.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!