Saját vállalkozás megfelelő segítséggel
A 102 országban több mint 39000 étteremmel jelenlévő Subway mára már a világ legnagyobb submarine szendvicseket kínáló franchise étteremlánccá nőtte ki magát, és vezető helyet foglal el a gyorsételeket kínáló étteremláncok körében (az éttermek számát illetően már a franchise-ikon McDonald’s-ot is megelőzte. Amennyiben a saját főnöke szeretne lenni és megfelelő segítséggel, kompetenciával, valamint sikeres hálózati támogatással kívánja létre hozni saját vállalkozását, akkor a Subway rendszere éppen megfelelő Önnek.
Magyarországon 13 Subway étterem üzemel, de több helyszínen is folynak előkészületek új egységek nyitásához. Helyszíntől és mérettől függően 80,000–190,000 euró közötti kezdő befektetésre van szükség egy saját Subway étterem elindításához, a havi royalty pedig 8%. - „A franchise licence díjában benne foglaltatik egy intenzív tréning, mely során az étterem tulajdonos megszerzi az eredményes működéshez szükséges tudást az árukészlet kalkulációjától kezdve a leltár készítésén át a munkaerő toborzásáig. Ezen kívül még gyakorlati képzésen is részt vesznek már működő Subway üzletekben. A franchisor - több évtizedes tapasztalatának és kiterjedt hálózatának köszönhetően - megbízható, állandóan magas színvonalú beszállítói hátteret biztosít a partnereknek, akik rendszeres elméleti és gyakorlati képzéseken vesznek részt a helyi területi képviselők vezetésével” – mondta el Samper Katalin, a Subway magyarországi hálózatfejlesztéséért felelős képviselője és hozzátette, hogy a támogatási rendszer részét képezi az üzlethálózat folyamatos fejlesztése és a havonta megrendezésre kerülő franchise szemináriumok is.
A Subway franchise remek lehetőséget kínál a fogyasztóknak ahhoz, hogy egészséges, gyorsan elkészülő ételeket ehessenek. A hálózat szerint az egyik legfontosabb visszajelzés számukra, hogy sok Subway vásárló franchise átvevővé vált, pusztán azért, mert hisznek a termékben. - „Aki hisz az egészséges táplálkozás fontosságában és körültekintően felméri az étterme által lefedett terület várható vevőkörét, annak nyert ügye van” – tudtuk meg Samper Katalintól.
A koncepció melletti elkötelezettség és a körültekintő helyszínválasztás mellett még a rugalmasságot jelölte meg a magyarországi képviselő a vállalkozás sikeres működtetésének elengedhetetlen feltételeként. - „Azért van szükség jó alkalmazkodó képességre, mert annak ellenére, hogy ez egy önálló vállalkozás a franchise átadó megszabja az üzlet külső megjelenését, működését, az alapanyagok beszerzését, az ételek választékát - amit a területi megbízottak rendszeresen ellenőriznek is.”
A Subway hosszú távú tervei értelmében 2020-ig közel 100 Subway étterem fog működni Magyarországon. Bővebben a franchise lehetőségről ide kattintva olvashat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.