Sikeres partnerkeresés Magyarországon
A lengyelországi Dekoria franchise hálózat Európa szerte üzemelteti lakástextíliákat kínáló web-áruházait és márciusban merült fel az igény a magyar piacra való betörésre is. - „Amikor a Franchising.hu oldalán olvastam, hogy a Dekoria franchise partnert keres Magyarországon, rögtön megnéztem a weboldalukat és nem sokat gondolkoztam, hogy jelentkezzek-e, mivel úgy éreztem, ezt a franchise lehetőséget kifejezetten nekem találták ki” – mondta el a frissen kinevezett magyarországi partner, Tinta Krisztina.
A Dekoria több mint 50000 egyedi magas minőségű lakástextil terméket és szövetet kínál Európa tizenkét országában, idén ősztől pedig, Magyarországgal együtt már tizenháromban. – „A lengyelországi központtal való egyeztetések során alkalmam nyílt megtekinteni az üzemet, ahol a termékek készülnek. Egy professzionális gépekkel felszerelt, nagyon modern céget ismerhettem meg. Lézeres szabógépek, számítógép vezérlésű műveleti gépek sora fogadott egy nagyon tiszta és rendezett csarnokban. Normál esetben az ember elfárad egy több órás tárgyalástól, de én inkább úgy éreztem, feltöltődtem, pedig a tárgyalások angol nyelven folytak. Könnyen megtaláltam a hangot a fiatalos csapattal és mind a két fél részéről megszületett a döntés a közös együttműködésről” – Tinta Krisztina.
Így tehát már meg is kezdődtek az előkészületek, és a tervek szerint szeptemberben indulhat is a magyarországi forgalmazás. – „Most az elsődleges feladat a web-áruház magyar nyelvre fordítása, ami egy 50.000 termékes áruháznál önmagában sem kevés. Emellett a következő három hónapban elő kell készítenünk az online áruház bevezető kampányát és meg kell teremtenünk a technikai feltételeket, ki kell alakítani a szállítási és fizetési módokat” – avatott be minket Tinta Krisztina az előkészületekbe, és hozzátette - „a Dekoria kizárólag online módon értékesít, ezért nem tervezzük további franchise partnerek bevonását, viszont mindenképpen szeretnénk kialakítani egy olyan szakmai közösséget, ahol például a lakberendezőknek kínálnánk egyedi lehetőségeket.”
Az öt európai országban saját, hét továbbiban pedig franchise partnerek által üzemeltetett online áruházak kínálata 50.000 különleges terméket és magas minőségű szövetet tartalmaz, házak, lakások, hotelek és éttermek díszítéséhez. Mivel a lakástextíliák internetes megvásárlása nem egyszerű döntés, a web-áruházak a következő szolgáltatásokkal is segítik vásárlóikat: ingyenes szövetminta ajánlatok, telefonos és online tanácsadás, illetve inspiráló katalógusok és brosúrák. - „Úgy gondolom, hogy a DEKORIA olyan egyedi és kivételes megoldásokat kínál otthonunk felöltöztetéséhez, amely hiánypótló lesz a magyar piacon.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!