„A szépségiparban a siker kulcsa a professzionális ügyfélkiszolgálás és a kereskedelmi, értékesítési kompetenciák ötvözésében rejlik. Ez biztosítja a jó teljesítményt és az üzlet jövedelmezőségét is.”
Kedd
2013.07.02.
Új szépségszalon koncepció a DepilConcept-től. ”Jövedelmezőségi garancia” a partnereknek.
 

A legújabb szőrtelenítési, valamint fototerápiás eljárásokra specializálódott DepilConcept márka 6 évvel ezelőtt indult Portugáliából. A koncepció értelmében a gyors, de egyúttal magas színvonalú szolgáltatásokat a speciálisan erre a célra kialakított szalonokban nyújtják. 2011 óta több külföldi országban is sikeresen alkalmazzák a kipróbált koncepciót, a hálózat két év alatt sikeresen vetette meg a lábát több országban is, köztük a közép-kelet-európai régióban, például Lengyelország vagy Csehország piacain. A DepilConcept franchise rendszerben bővíti hálózatát (a franchise partnerek aránya az új üzletnyitók között 90 százalékos), és a terjeszkedési stratégia részeként Magyarországon is megjelenne a hálózat - ehhez keresi mester franchise partnerét.

A portugál hálózat üzleti modelljében egy ”jövedelmezőségi garanciával” várja a franchise partnereket. A franchise központtól kapott információk alapján, az a franchise partner, aki átveszi a DepilConcept know-how-t és használja, gyakorlatba ülteti a központ javaslatait, az rögtön az indulás után komoly forgalmat érhet el, és olyan mértékű árbevételt realizálhat, ami már az első hónapban eléri a működési költségek mértékét – „Az az irányítási rendszer, amit a DepilConcept kínál franchise partnerei számára, sok országban biztosította már a márka sikerét. A hálózat nagy tapasztalattal rendelkezik a vállalatirányítás és a szalonok – a különböző gazdasági, üzleti körülményekhez mérten – optimális működtetését illetően, és ezt a tapasztalatot minden partnerrel meg is osztja” – mondta el Marta Szymczak, a DepilConcept mester licence lengyelországi tulajdonosa.

Egy DepilConcept szalon hatékony működéséhez kb. 30-50 m2-es üzlethelyiségre van szükség. A szalonnak azonban ahhoz, hogy sikeresen tudjon működni nem kell, hogy a legforgalmasabb plázák, vásárlóutcák közelében helyezkedejn el – „Ügyfeleink nem hétköznapi járókelők, hanem azok, akik kifejezetten a mi szolgáltatásainkért és termékeinkért érkeznek. De a helyszínen kívül a sikernek vannak fontosabb tényezői is, úgymint a marketing, a különböző promóciók és a megfelelő ügyfélszolgálat a szalonokban” – mondta el a lengyelországi mester partner.

A szalonok irányításához – és ezáltal a franchise partnerré váláshoz – nincsen szükség releváns szakmai tapasztalatra a szépségiparban, ugyanis a franchise központ teljes körű szakmai támogatást, tréningeket és személyes segítségnyújtást is vállal.

Jelenleg a DepilConcept pénzügyi adatai is meggyőzőek. A legfrissebb beszámolóból kiderül, hogy a hálózat 2013 első negyedévben 65 százalékkal magasabb értékesítési volument ért el, mint egy évvel korábban, ugyanezen időszakot követően.