A név a garancia
A növényi alapanyagú szépségápolási termékeket gyártó és forgalmazó francia Yves Rocher vállalat teljes mértékben támogatja a franchise formát. A társaság nem bíz semmit a véletlenre, és azt tervezi, hogy ebben az évben - a további bővítés érdekében - egy új támogatási formát tesz elérhetővé az érdeklődő franchise partnerek számára a Cseh Köztársaságban. Ennek keretében a hálózat biztosítja a jövőbeli partnerek befektetéséhez felvett hitelekhez szükséges pénzügyi fedezetet, így a partnerek könnyedén megkaphatják a bankgaranciát. Az Yves Rocher azt tervezi, hogy ezt a fajta pénzügyi támogatást az összes olyan lehetséges franchise partner számára elérhetővé teszik, akik nem rendelkeznek elegendő forrásokkal vállalkozásuk elindításához.
A nagyobb figyelem és érdeklődés érdekében az Yves Rocher azt tervezi, hogy a március 14-re meghirdetett franchise konferencia során új finanszírozási megoldásokat mutat be, többek közt a fent említett bankgaranciát is. Alapvetően ahhoz, hogy a franchise partner hitelhez juthasson vállalkozása beindításához, szüksége lenne olyan ingatlanra vagy vagyoni értékű tulajdonra, amit a bankkal szemben fedezetként használ. A francia franchise hálózat azonban ezt most átvállalja újonnan csatlakozó franchise partnereitől, így azok sokkal könnyebben juthatnak hitelhez az Yves Rocher neve alatt. Lenka Cross, az Yves Rocher csehországi franchise koordinátora elmondta, hogy a cég támogatni szeretné a franchise jelentkezőket és így áthidalni az esetleges financiális problémákat.
Jelenleg 16 franchise és 31 saját üzlete van az Yves Rocher hálózatnak a Cseh Köztársaságban és 4 franchise, illetve 10 saját üzlete Szlovákiában. - „A boltok, akár saját, akár franchise, nagyon jól működnek. A hálózat folyamatosan bővül, de így is mindent megteszünk az új partnerek felkutatása és támogatása érdekében, illetve folyamatosan újítjuk már meglévő üzleteinket is” - mondta el Lena Cross, aki hozzátette, hogy ugyan vannak érdeklődők kisvárosokból is, de a koncepció inkább a harmincezer lakos feletti városokban tud igazán sikeres lenni.
Magyarországon az első Yves Rocher 1997-ben nyitotta meg kapuit és azóta 16 további követte. Elsősorban budapesti bevásárlóközpontokban vannak üzleteik, de találkozhatunk mintaboltokkal Pécsen, Győrben, Székesfehérváron és Debrecenben is. Egy új bolt kialakítása megközelítőleg 50 ezer eurós beruházással jár. A cég magyarországi forgalma 2011-ben megközelítette az egymilliárd forintot.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!