Big Mac egyenesen az asztalig
Mostanában szeret kísérletezni a McDonald's Ausztráliában. Először az éttermek nevet változtatták meg Macca-ra, most pedig pincérekkel állnak elő. Még az ausztrál lakosságot is meglepte a hír, hogy egy kísérlet keretében, Warilla városában (kb. 100 km-re Sydney-től) a McDonald's vendégeit pincérek/pincérnők szolgálják ki öt héten keresztül, majd a vállalat kiértékeli a kísérlet eredményeit.
A pincérek/pincérnők azonban csak egy részét képezik a gyorsétterem “konyha-forradalmának”, a helyi vendégeknek üveg pohár, illetve fém evőeszköz is jár.
- „Sok vendégünk nagyon izgatott lett az új helyzet kapcsán. Néhányan meg is kértek minket, hogy küldjünk és posztoljunk képeket” – idézte Katia Dwarte ügyvezetőt az ibetime.com. – „Az öt hét alatt folyamatosan készítünk elégedettségi kérdőíveket, amik segítségével fel tudjuk mérni az ötlet hatékonyságát.”
Az innovatív étterem ötlete az ausztrál McDonald’s igazgató, Catriona Noble tetszését is elnyerte, állítólag látogatása után kezdeményezte is az amerikai központnál a koncepció kiterjesztését további országok éttermeire is.
Ez az irány a McDonald’s-nál egyébként beleillik az európai étteremvezetők és franchise partnerek elképzelésibe is. Két éve a McDonald's európai igazgatója, Steve Easterbrook olyan éttermeket indított, amikben érintőképernyős rendelőautomatákat helyeztek el, megkönnyítve a rendelést. A vásárló csak bemutatja a pincérnek rendelését, aki az ételek elkészülte után kiviszi asztalához.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
E-kereskedelmi várakozások
/2025.11.04.
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.