Innováció a fogfehérítésben
Hogyan képzelhetünk el egy fogfehérítési eljárást a Paris Smile módszert alkalmazó szalonokban, rendelőkben, fitnesz központokban? Miben új ez a módszer az elődökhöz képest?
Egy 2011-ben elfogadott európai direktíva (2011/84/EU) nyomán 2012 októbere óta az összes EU-tagországban tilos a 6 százalékosnál nagyobb koncentrációjú hidrogén-peroxidot tartalmazó termékek árusítása és otthoni használata. Tudni kell, hogy azelőtt a fogorvosok akár 38%-os koncentrációjú fogfehérítőkkel is dolgoztak. Ezek a termékek természetesen hatékonyak voltak, ugyanakkor veszélyesek lehetnek a fogakra, illetve a fogínyre nézve.
A PARIS SMILE egy olyan termékcsaládot fejlesztett ki, amely nem tartalmaz hidrogén-peroxidot, illetve a fogorvosok számára egy enyhe, 6%-os koncentrációjú peroxidot tartalmazó fogfehérítőt ajánl, mindkét típusú termék EU-konform ezáltal.
Az expressz fogfehérítés új dolog még Magyarországon, Nyugat-Európában is mostanában kezdett elterjedni. A legfontosabb a figyelemfelhívó marketing, aminek segítségével bevonzható és meggyőzhető a fogyasztó a mi fogfehérítési eljárásunk biztonságosságáról és hatékonyságáról.
A fogorvosokat illetően pedig tudni kell, hogy ők egy új páciensi kört tudnak bevonzani az expressz eljárás által, hiszen az áraink nagyon kedvezőek. Hasonló a helyzet a szépségszalonok tekintetében is, ők egy párhuzamos, kiegészítő szolgáltatást tudnak nyújtani általa.
Feltétel e valamilyen végzettség az alkalmazottaknak, a Paris Smile szolgáltatások nyújtásához vagy elegendő a központ által tartott képzés?
A PARIS SMILE által biztosított képzésen tökéletesen elsajátítható ez a fogfehérítő technika. A PARIS SMILE ezt követően folyamatosan továbbképzi a partnereit, illetve minden, a fogfehérítő piacon való változásról tájékoztatja őket.
Milyen formában lehet kialakítani egy Paris Smile szalont vagy fogfehérítő sarkot, ”Mosolybárt”?
A PARIS SMILE – sarok egy kimondottan dizájnos, speciális fotelből és kis asztalból, illetve a hozzájuk tartozó kellékekből áll (LED lámpa, fogszínskála,…).
Fontos az egységes arculat, a rendelkezésre bocsájtott marketing anyagok nagy szerepet játszanak az üzlet fejlesztésében: Roll-up plakát, videó, szórólap, névjegykártya, a honlapon való jelenlét (a vendégek 60%-a honlapunkról szerez tudomást az adott helyszínről).
Magyarországon egyelőre Budapesten lehet kipróbálni a Paris Smile fogfehérítést. A fővároson kívül is keresik partnereiket?
A mi fogfehérítő technikánk pillanatnyilag Budapesten érhető el, de egyre több az érdeklődő más régiókból, a nagy potenciállal bíró vidéki városokból is. Reményeink szerint egy éven belül az egész országot lefedjük.
A folyamatos franciaországi erősödés mellett, a hálózat nemzetközi jelenléte már kiterjed Oroszországra, Lengyelországra és Magyarországra is. Terveznek a jövőben új országokban is megjelenni?
A közeljövőt illetően Ukrajnában, Romániában és Csehországban szeretnénk terjeszkedni. Ehhez első lépésként szeretnénk megtalálni az adott országokért felelős mester franchise partnereinket.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
Lézeres szőrtelenítés, esztétika, bőrszépészet. Az EverDerm a legmodernebb, prémium orvosesztétikai kezeléseket nyújtja személyre szabott párosításokban.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.
Húsz éves a magyar High-Care
Hol találom Veszprémben a high care stúdiót?