Feltámadhat a Schlecker

Rudolf Haberleitner, osztrák befektető azt nyilatkozta a hálózat újjáélesztéséről, hogy csak egyszer adódik alkalom arra, hogy egyszerre ennyi üzletet vásárolhasson fel, ráadásul az is a döntés mellett szól, hogy Ausztriában a Schlecker a 2010-es évet megelőzően egyszer sem volt veszteséges. A tervek szerint az üzleteket átalakítják, termékkínálatukat kibővítik, és új arculattal Dayli néven működnek ezentúl. Idén mindössze 7400 eurót invesztálnak a hálózatba, a továbbiakban viszont 52 millió euróból finanszíroznák az arculati és logisztikai átalakítást.
„Abból indulok ki, hogy a jövő év végén, expanziónk gyorsaságától függően Németországban már akár háromezer dolgozót foglalkoztathatunk majd" – jelentette ki Haberleitner, aki idén augusztusban már 1350 működő üzletet vett át a Schlecker csődgondnokjától. Ebből kilencszáz Ausztriában, négyszázötven pedig Olaszországban, Lengyelországban, Belgiumban és Luxemburgban található.
Az új arculat része lesz, hogy a drogéria termékeket kiegészítenék alapvető élelmiszerek árusításával. Az alapvető koncepció az, hogy a Dayli egy könnyen megközelíthető, mindennapi igényeket kielégítő kereskedelmi hálózattá váljon. Az belső terek átrendezésében részt vesznek a dolgozók is, ezért a megnövekedett feladatok miatt minden működő egységbe legalább egy új alkalmazottat vesznek fel.
A Schlecker csoport fénykorában több mint 10 ezer boltot üzemeltetett. A magyar piacon 2006-ban jelent meg, de akkor már súlyos veszteségekkel működött a hálózat – 2011 elején ki is vonult az országból. Szakemberek szerint azért ment csődbe a drogérialánc, mert elavult üzleti modellt alkalmaztak és az üzleteket sem korszerűsítették – így a márka megmaradt a nyolcvanas-kilencvenes évek színvonalán.
(a.c.)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!