Az amerikai kávé óriás, a Starbucks Coffee Company és Európa vezető ital- és ételautomatákat üzemeltető társasága, a Selecta közötti megállapodás értelmében olyan együttműködés született, ahol a Starbucks prémium minőségű kávéit a professzionális kiszolgálással ötvözik ”coffee to go” és önkiszolgáló egységek formájában.
Az újítás, amelynek első próbaegysége Svájcban kerül kialakításra kimondottan a nagy irodaházakat és olyan frekventált munkahelyi környezeteket céloz meg, ahol az embereknek általában csak felkapni van idejük napi kávéjukat.
– “Mindig keressük az új, különleges helyeket és lehetőségeket, hogy a fogyasztókat elérhessük. A Selectával közösen most remek lehetőséget látunk arra, hogy tovább fejlesszük a kávézás élményét az irodai környezetben és ezáltal még szélesebb réteg számára váljon elérhetővé a Starbucks élmény.” – nyilatkozta Frank Wubben, a Starbucks Svájc és Ausztria piacaiért felelős ügyvezető igazgatója.
A Selecta Európában több mint 100 000 munkahelyen kínál megoldást a kávézásra, ami kiváló potenciált jelent a projekt térnyeréséhez. – “A Selecta felismerte, hogy megváltozott az emberek kávé és egyéb forró ital fogyasztási szokásai. Mi elkötelezettek vagyunk, hogy kínálatunk találkozzon a fogyasztók elvárásaival és ezért célunk, hogy új ajánlatunkkal minden téren kielégítő kávé-élményt hozzunk el irodai ügyfeleinknek is.” – mondta el a Selecta közép-európai régióért felelős igazgatója, Thomas Nussbaumer.
Az Irodai Starbucks Kávézó koncepciója 3 különböző méretben lesz elérhető, hogy passzoljon minden egyes vállalat és vállalkozás egyedi igényeihez. Választható a kisebb, asztali típusú verzió, a közepes méretű vagy a nagy, integrált kávé-sarok. Mind a három koncepció önkiszolgáló berendezésekből áll és aki itt készíti el kávéját több mint 20 különböző Starbucks termék közül választhat.
A Starbucks számára Európa jelenti a legnagyobb kihívást: míg az amerikai gyökerű hálózat összesített forgalma és bevétele a világon folyamatosan nő, pont az európai piac az, ahol bolt-bezárásokra kényszerül. Így a Selectával való együttműködéshez még nagyobb reményt fűz a kávézó-hálózat és az irodai kávézás meghódítása jelentheti számára az európai fellendülést.
Magyarországon jelenleg nem működik “to-go” vagy önkiszolgáló Starbucks kávézó és ugyan elképzelhető a jövőben ilyesmi – mint ahogy más Nyugat-Európában kipróbálás alatt álló újítás is – mégsem valószínű, ugyanis jelenleg a magyarországi hálózat építésnél jelenleg a márka megerősítése van előtérben.
Magyarországon júniusban, a Starbucks hazai megjelenésének 2 éves fordulóján nyílt a hetedik Starbucks kávézó. További kávézók megnyitását elsősorban a fővárosban várhatjuk, vidéken a márka megerősítésén és ezáltal egy széles, mozgósítható fogyasztói réteg kialakításán fáradozik a magyarországi vezetés.
(tup)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.