Az amerikai kávé óriás, a Starbucks Coffee Company és Európa vezető ital- és ételautomatákat üzemeltető társasága, a Selecta közötti megállapodás értelmében olyan együttműködés született, ahol a Starbucks prémium minőségű kávéit a professzionális kiszolgálással ötvözik ”coffee to go” és önkiszolgáló egységek formájában.
Az újítás, amelynek első próbaegysége Svájcban kerül kialakításra kimondottan a nagy irodaházakat és olyan frekventált munkahelyi környezeteket céloz meg, ahol az embereknek általában csak felkapni van idejük napi kávéjukat.
– “Mindig keressük az új, különleges helyeket és lehetőségeket, hogy a fogyasztókat elérhessük. A Selectával közösen most remek lehetőséget látunk arra, hogy tovább fejlesszük a kávézás élményét az irodai környezetben és ezáltal még szélesebb réteg számára váljon elérhetővé a Starbucks élmény.” – nyilatkozta Frank Wubben, a Starbucks Svájc és Ausztria piacaiért felelős ügyvezető igazgatója.
A Selecta Európában több mint 100 000 munkahelyen kínál megoldást a kávézásra, ami kiváló potenciált jelent a projekt térnyeréséhez. – “A Selecta felismerte, hogy megváltozott az emberek kávé és egyéb forró ital fogyasztási szokásai. Mi elkötelezettek vagyunk, hogy kínálatunk találkozzon a fogyasztók elvárásaival és ezért célunk, hogy új ajánlatunkkal minden téren kielégítő kávé-élményt hozzunk el irodai ügyfeleinknek is.” – mondta el a Selecta közép-európai régióért felelős igazgatója, Thomas Nussbaumer.
Az Irodai Starbucks Kávézó koncepciója 3 különböző méretben lesz elérhető, hogy passzoljon minden egyes vállalat és vállalkozás egyedi igényeihez. Választható a kisebb, asztali típusú verzió, a közepes méretű vagy a nagy, integrált kávé-sarok. Mind a három koncepció önkiszolgáló berendezésekből áll és aki itt készíti el kávéját több mint 20 különböző Starbucks termék közül választhat.
A Starbucks számára Európa jelenti a legnagyobb kihívást: míg az amerikai gyökerű hálózat összesített forgalma és bevétele a világon folyamatosan nő, pont az európai piac az, ahol bolt-bezárásokra kényszerül. Így a Selectával való együttműködéshez még nagyobb reményt fűz a kávézó-hálózat és az irodai kávézás meghódítása jelentheti számára az európai fellendülést.
Magyarországon jelenleg nem működik “to-go” vagy önkiszolgáló Starbucks kávézó és ugyan elképzelhető a jövőben ilyesmi – mint ahogy más Nyugat-Európában kipróbálás alatt álló újítás is – mégsem valószínű, ugyanis jelenleg a magyarországi hálózat építésnél jelenleg a márka megerősítése van előtérben.
Magyarországon júniusban, a Starbucks hazai megjelenésének 2 éves fordulóján nyílt a hetedik Starbucks kávézó. További kávézók megnyitását elsősorban a fővárosban várhatjuk, vidéken a márka megerősítésén és ezáltal egy széles, mozgósítható fogyasztói réteg kialakításán fáradozik a magyarországi vezetés.
(tup)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.