Indulnak az irodai Starbucks kávézók

Szombat
2012.09.29.
A Starbucks és a Selecta még augusztusban jelentette be az új, izgalmas együttműködést. Indul az első próbaegység.
 

Az amerikai kávé óriás, a Starbucks Coffee Company és Európa vezető ital- és ételautomatákat üzemeltető társasága, a Selecta közötti megállapodás értelmében olyan együttműködés született, ahol a Starbucks prémium minőségű kávéit a professzionális kiszolgálással ötvözik ”coffee to go” és önkiszolgáló egységek formájában.

Az újítás, amelynek első próbaegysége Svájcban kerül kialakításra kimondottan a nagy irodaházakat és olyan frekventált munkahelyi környezeteket céloz meg, ahol az embereknek általában csak felkapni van idejük napi kávéjukat.
“Mindig keressük az új, különleges helyeket és lehetőségeket, hogy a fogyasztókat elérhessük. A Selectával közösen most remek lehetőséget látunk arra, hogy tovább fejlesszük a kávézás élményét az irodai környezetben és ezáltal még szélesebb réteg számára váljon elérhetővé a Starbucks élmény.” – nyilatkozta Frank Wubben, a Starbucks Svájc és Ausztria piacaiért felelős ügyvezető igazgatója.

A Selecta Európában több mint 100 000 munkahelyen kínál megoldást a kávézásra, ami kiváló potenciált jelent a projekt térnyeréséhez. – “A Selecta felismerte, hogy megváltozott az emberek kávé és egyéb forró ital fogyasztási szokásai. Mi elkötelezettek vagyunk, hogy kínálatunk találkozzon a fogyasztók elvárásaival és ezért célunk, hogy új ajánlatunkkal minden téren kielégítő kávé-élményt hozzunk el irodai ügyfeleinknek is.” – mondta el a Selecta közép-európai régióért felelős igazgatója, Thomas Nussbaumer.

Az Irodai Starbucks Kávézó koncepciója 3 különböző méretben lesz elérhető, hogy passzoljon minden egyes vállalat és vállalkozás egyedi igényeihez. Választható a kisebb, asztali típusú verzió, a közepes méretű vagy a nagy, integrált kávé-sarok. Mind a három koncepció önkiszolgáló berendezésekből áll és aki itt készíti el kávéját több mint 20 különböző Starbucks termék közül választhat.

A Starbucks számára Európa jelenti a legnagyobb kihívást: míg az amerikai gyökerű hálózat összesített forgalma és bevétele a világon folyamatosan nő, pont az európai piac az, ahol bolt-bezárásokra kényszerül. Így a Selectával való együttműködéshez még nagyobb reményt fűz a kávézó-hálózat és az irodai kávézás meghódítása jelentheti számára az európai fellendülést.

Magyarországon jelenleg nem működik “to-go” vagy önkiszolgáló Starbucks kávézó és ugyan elképzelhető a jövőben ilyesmi – mint ahogy más Nyugat-Európában kipróbálás alatt álló újítás is – mégsem valószínű, ugyanis jelenleg a magyarországi hálózat építésnél jelenleg a márka megerősítése van előtérben.

Magyarországon júniusban, a Starbucks hazai megjelenésének 2 éves fordulóján nyílt a hetedik Starbucks kávézó. További kávézók megnyitását elsősorban a fővárosban várhatjuk, vidéken a márka megerősítésén és ezáltal egy széles, mozgósítható fogyasztói réteg kialakításán fáradozik a magyarországi vezetés.

(tup)


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.