Olasz luxusbútor márka hódít Európában
A márkát egyedi, testre szabható és környezetbarát bútorai különböztetik meg a konkurenciától, melyeket az olasz kézműves minőség és a modern dizájn ötvözése emeli a luxus szintjére.
Az elmúlt években a globális bútoripari piac jelentős növekedést mutatott. Az Allied Market Research jelentése szerint a szektor várhatóan eléri a 800,6 milliárd dolláros értéket 2025 végére. Ezt az expanziót olyan tényezők támogatják, mint a növekvő rendelkezésre álló jövedelem, az ingatlan- és szállodaipar fejlődése, valamint a luxusbútorok iránti kereslet növekedése.
A DIVANI&SOFA' 2010-ben indult, azzal a céllal, hogy forradalmasítsa a bútoripart prémium és testre szabható luxusbútor kínálatával. A márka 2024 első negyedévében tette elérhetővé modelljét franchise rendszerben, így külső befektetők alig egy éve csatlakozhatnak a hálózathoz.
"A DIVANI&SOFA' franchise több mint egy üzlet - szenvedély a szépség iránt és a kiválóság ígérete. Olyan partnerekkel szeretnénk együttműködni, akik osztják értékeiket, és készek ezt a víziót saját nemzeti piacukra hozni", - mondta az olasz cég tulajdonosa, Lorenzo Dimagli, a bukaresti székhelyű Luxury Furniture alapítója, aki a DIVANI&SOFA' márka tulajdonosa.
A márka egyedisége abban rejlik, hogy minden darabot szakképzett kézművesek hoznak létre a legapróbb részletek figyelembevételével. A cég büszke fenntarthatósági gyakorlatára, környezetbarát anyagokat használ, és etikus gyártási módszereket alkalmaz.
A DIVANI&SOFA' franchise modell több szempontból is vonzó lehet a vállalkozók számára. A franchise átvevők egy elismert és megbízható márkanévhez csatlakozhatnak, egy már bizonyított és jövedelmező üzleti modellel. A cég teljes körű támogatást nyújt, beleértve az online képzést, marketinget, termékválasztékot és logisztikai segítséget.
Az egyik legvonzóbb aspektus a gyors megtérülési idő: a franchise átvevők várhatóan 12-16 hónapon belül visszanyerik kezdeti befektetésüket. Az átlagos havi forgalom a B2C szegmensben 200 000 és 300 000 euró között mozog.
A DIVANI&SOFA' franchise lehetőség területi kizárólagosságot kínál minden országban, ami azt jelenti, hogy minden franchise átvevő a márka egyedüli képviselője lesz saját területén. A márkához való csatlakozás tehát egy izgalmas lehetőséget kínál azoknak a vállalkozóknak, akik szeretnének belépni a növekvő luxusbútor piacra.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
Szokatlanul nagy piaca van a használtautóknak, mely eddig főleg a nagy játékosok és a magánemberek között oszlott csak meg, ez a franchise hálózat viszont a kis vállalkozókat is bevonná.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!