Bemutatkozott az Edukido hazánkban is

Edukido
Edukido / A budapesti előadáson résztvevők megismerhették a hálózat működését
Csütörtök
2023.04.27.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
 

A franchise hálózat alapítója Piotr Szczepkowski, illetve a franchise igazgató Kamila Holody tartott bemutatót a koncepcióról, mely LEGO kockákkal reformálná meg az oktatást. Most is több, mint 50 tanoda működik sikeresen a Lengyelorszságban. A macedón, ukrán, illetve a horvát piac után hazánkban terjeszkedne a hálózat.

Több szempontból is különbözik a megszokott napközis foglalkozásoktól a lengyel elképzelés. Az órák jelentős része ugyanis sok gyermek által ismert és kedvelt játékkockákra épül, melyek segítségével - az Edukido által kifejlesztett tananyagra építve - az oktató komplex témákat tud bemutatni a fiataloknak, akik ezt játékosan tudják elsajátítani.

A lexikai tudás helyett a gyerekek praktikus elméleti tudásra tesznek szert azáltal, hogy a füzetbe való másolás helyett, saját kezükkel építenek meg egy várkaput vagy éppen egy marsjárót.

Gyakorlati haszna mellett a koncepció üzleti sikere annak is betudható, hogy alapvetően alacsony tőkebefektetéssel, gyorsan elindítható. A belépő partnerek akár 2 hónapon belül meg tudják kezdeni a működést saját tanodájukkal. A hálózat alapítója Piotr maga is üzemeltet Edukido tanodát, melyet korábban más oktatási hálózatokhoz való csatlakozás után fejlesztett ki. Elmondása szerint a koncepció már megállta a helyét a magyar piachoz hasonló kelet-közép-európai szektorban, ezért úgy gondolja hazánkban is sikeres lesz.

A rendezvény szervezésében részt vett a magyar és a lengyel franchise szövetség is. Hazánkat a Magyar Franchise Szövetség főtitkára, dr. Mandel Katalin képviselte a bemutatkozón, melyen elsősorban a vállalkozási lehetőségben érdekelt tanárok és befektetők vettek részt.


SAJTÓKÖZLEMÉNY

legolvasottabb

A franchise fogalma /2019.04.13.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Új, világszerte ismert amerikai márkák jelenhetnek meg Magyarországon /2025.09.03.

Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Egy Miskolcról indult vállalkozásnak köszönhetően lassan az egész ország gofri-lázban ég /2025.06.03.

Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.