Új szolgáltatások és megújuló szalon arculat
A BioHair már az indulásakor meghirdette, hogy bejelentkezés nélkül fogadja a vendégeit, ami abban az időben meghökkentőnek számított a fodrászati szakmában, de a „Zöld almás” szalonoknak olyan sikere lett, hogy a sok fodrász és a hosszú nyitvatartási idő ellenére is zsúfolásig telve voltak a szalonok.
A hálózat gyorsan növekedett, a szalonokban sorakoztak az emberek, mert vonzó volt számukra, hogy amikor eszükbe jut, akkor ugranak be egy hajvágásra.
A helyszínen várakozó vendégek miatt nagy nyomás helyeződött viszont a fodrászokra, ezért 2018-ban egy egyedülálló informatikai fejlesztéssel a BioHair bevezette a távoli sorbaállás szolgáltatását.
Ennek lényege, hogy a vendég elhatározza, hogy aznap el szeretne menni fodrászhoz, és már otthonról, a munkahelyéről vagy útközbenről beáll az online sorba mobilja segítségével.
Ehhez nem kell mást tennie, csak felmegy a BioHair weboldalára és ott ráklikkel a piros gombra, majd kiválasztja a hozzá közel eső szalont és a kívánt szolgáltatást. Ezt követően telefonján megkapja a sorszámát. Innentől pedig szabadon intézheti ügyeit, majd 20 perccel azelőtt, hogy ő következne, telefonjára értesítést kap, hogy induljon a szalonba.
A vendégek nagyon szívesen használják ezt a szolgáltatást, hiszen az idő vált egyik legfontosabb tényezővé életünkben.
De ki hitte volna még 2018-ban, hogy az online sorbaállásnak a COVID megjelenésével egy másik nagyon fontos szerepe is lesz, mégpedig a biztonság?
A távoli sorban állásnak köszönhetően a BioHair a járvány ideje alatt is kiemelkedett a versenytársak köréből.
Ami pedig a termék és szolgáltatás fejlesztéseket illeti, a BioHair ezen a téren is nagyot lépett előre az elmúlt években.
A hálózatban összegyűlt tudás és tapasztalat azt mutatta, hogy az emberek több, mint 60%-a fejbőrproblémákkal küzd. Egy ilyen nagy hálózatnak, mint a BioHair ezzel foglalkoznia kellett! Ma a BioHair szalonokban a fejbőr-terapeutának képzett fodrászok mikrokamerás vizsgálattal beazonosítják a különböző problémákat, és célzott kezeléssel segítenek a fejbőr egyensúly helyreállításában.
A Balance terápiás termékcsalád erre a célra kifejlesztett zsírosodás, korpásodás, ill. hajhullás elleni készítményeket termékeket tartalmaz, melyekkel a szalonban kezdve a kezelést, majd otthon a vendég által folytatva, a problémák megszüntethetők, vagy nagy mértékben csökkenthetők.
A fejlesztések nemcsak a szolgáltatásokban tetten érhetők, a szalonok belseje is átalakul idén ősztől.
Letisztult, modern, trendi és természetes. Ezek a fő benyomásaink, ha a megújult BioHair szalonokba belépünk.
Egy ilyen környezetben, ilyen szaktudással minden adott ahhoz, hogy a vendégek érezzék, hogy a BioHair-ben vannak a legjobb helyen, ha a hajukról, frizurájukról, fejbőregészségükről van szó.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
Nagy érdeklődés övezte a Magyar Franchise Szövetség februári webinárját.
A BioHair franchise hálózat ebben a kihívásokkal teli időszakban sem pihen, november 23-án 40. hajvágószalonjukat nyitották meg Szegeden.
A 2008-as világválság közepén indult hálózat tovább növekszik. A koncepció jelenlegi sikerét részben a felfelé pozícionálásnak, részben pedig az online sorbaállás bevezetésének köszönheti.
Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.
Húsz éves a magyar High-Care
Hol találom Veszprémben a high care stúdiót?