Új szolgáltatások és megújuló szalon arculat
A BioHair már az indulásakor meghirdette, hogy bejelentkezés nélkül fogadja a vendégeit, ami abban az időben meghökkentőnek számított a fodrászati szakmában, de a „Zöld almás” szalonoknak olyan sikere lett, hogy a sok fodrász és a hosszú nyitvatartási idő ellenére is zsúfolásig telve voltak a szalonok.
A hálózat gyorsan növekedett, a szalonokban sorakoztak az emberek, mert vonzó volt számukra, hogy amikor eszükbe jut, akkor ugranak be egy hajvágásra.
A helyszínen várakozó vendégek miatt nagy nyomás helyeződött viszont a fodrászokra, ezért 2018-ban egy egyedülálló informatikai fejlesztéssel a BioHair bevezette a távoli sorbaállás szolgáltatását.
Ennek lényege, hogy a vendég elhatározza, hogy aznap el szeretne menni fodrászhoz, és már otthonról, a munkahelyéről vagy útközbenről beáll az online sorba mobilja segítségével.
Ehhez nem kell mást tennie, csak felmegy a BioHair weboldalára és ott ráklikkel a piros gombra, majd kiválasztja a hozzá közel eső szalont és a kívánt szolgáltatást. Ezt követően telefonján megkapja a sorszámát. Innentől pedig szabadon intézheti ügyeit, majd 20 perccel azelőtt, hogy ő következne, telefonjára értesítést kap, hogy induljon a szalonba.
A vendégek nagyon szívesen használják ezt a szolgáltatást, hiszen az idő vált egyik legfontosabb tényezővé életünkben.
De ki hitte volna még 2018-ban, hogy az online sorbaállásnak a COVID megjelenésével egy másik nagyon fontos szerepe is lesz, mégpedig a biztonság?
A távoli sorban állásnak köszönhetően a BioHair a járvány ideje alatt is kiemelkedett a versenytársak köréből.
Ami pedig a termék és szolgáltatás fejlesztéseket illeti, a BioHair ezen a téren is nagyot lépett előre az elmúlt években.
A hálózatban összegyűlt tudás és tapasztalat azt mutatta, hogy az emberek több, mint 60%-a fejbőrproblémákkal küzd. Egy ilyen nagy hálózatnak, mint a BioHair ezzel foglalkoznia kellett! Ma a BioHair szalonokban a fejbőr-terapeutának képzett fodrászok mikrokamerás vizsgálattal beazonosítják a különböző problémákat, és célzott kezeléssel segítenek a fejbőr egyensúly helyreállításában.
A Balance terápiás termékcsalád erre a célra kifejlesztett zsírosodás, korpásodás, ill. hajhullás elleni készítményeket termékeket tartalmaz, melyekkel a szalonban kezdve a kezelést, majd otthon a vendég által folytatva, a problémák megszüntethetők, vagy nagy mértékben csökkenthetők.
A fejlesztések nemcsak a szolgáltatásokban tetten érhetők, a szalonok belseje is átalakul idén ősztől.
Letisztult, modern, trendi és természetes. Ezek a fő benyomásaink, ha a megújult BioHair szalonokba belépünk.
Egy ilyen környezetben, ilyen szaktudással minden adott ahhoz, hogy a vendégek érezzék, hogy a BioHair-ben vannak a legjobb helyen, ha a hajukról, frizurájukról, fejbőregészségükről van szó.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.