Új szolgáltatások és megújuló szalon arculat
A BioHair már az indulásakor meghirdette, hogy bejelentkezés nélkül fogadja a vendégeit, ami abban az időben meghökkentőnek számított a fodrászati szakmában, de a „Zöld almás” szalonoknak olyan sikere lett, hogy a sok fodrász és a hosszú nyitvatartási idő ellenére is zsúfolásig telve voltak a szalonok.
A hálózat gyorsan növekedett, a szalonokban sorakoztak az emberek, mert vonzó volt számukra, hogy amikor eszükbe jut, akkor ugranak be egy hajvágásra.
A helyszínen várakozó vendégek miatt nagy nyomás helyeződött viszont a fodrászokra, ezért 2018-ban egy egyedülálló informatikai fejlesztéssel a BioHair bevezette a távoli sorbaállás szolgáltatását.
Ennek lényege, hogy a vendég elhatározza, hogy aznap el szeretne menni fodrászhoz, és már otthonról, a munkahelyéről vagy útközbenről beáll az online sorba mobilja segítségével.
Ehhez nem kell mást tennie, csak felmegy a BioHair weboldalára és ott ráklikkel a piros gombra, majd kiválasztja a hozzá közel eső szalont és a kívánt szolgáltatást. Ezt követően telefonján megkapja a sorszámát. Innentől pedig szabadon intézheti ügyeit, majd 20 perccel azelőtt, hogy ő következne, telefonjára értesítést kap, hogy induljon a szalonba.
A vendégek nagyon szívesen használják ezt a szolgáltatást, hiszen az idő vált egyik legfontosabb tényezővé életünkben.
De ki hitte volna még 2018-ban, hogy az online sorbaállásnak a COVID megjelenésével egy másik nagyon fontos szerepe is lesz, mégpedig a biztonság?
A távoli sorban állásnak köszönhetően a BioHair a járvány ideje alatt is kiemelkedett a versenytársak köréből.
Ami pedig a termék és szolgáltatás fejlesztéseket illeti, a BioHair ezen a téren is nagyot lépett előre az elmúlt években.
A hálózatban összegyűlt tudás és tapasztalat azt mutatta, hogy az emberek több, mint 60%-a fejbőrproblémákkal küzd. Egy ilyen nagy hálózatnak, mint a BioHair ezzel foglalkoznia kellett! Ma a BioHair szalonokban a fejbőr-terapeutának képzett fodrászok mikrokamerás vizsgálattal beazonosítják a különböző problémákat, és célzott kezeléssel segítenek a fejbőr egyensúly helyreállításában.
A Balance terápiás termékcsalád erre a célra kifejlesztett zsírosodás, korpásodás, ill. hajhullás elleni készítményeket termékeket tartalmaz, melyekkel a szalonban kezdve a kezelést, majd otthon a vendég által folytatva, a problémák megszüntethetők, vagy nagy mértékben csökkenthetők.
A fejlesztések nemcsak a szolgáltatásokban tetten érhetők, a szalonok belseje is átalakul idén ősztől.
Letisztult, modern, trendi és természetes. Ezek a fő benyomásaink, ha a megújult BioHair szalonokba belépünk.
Egy ilyen környezetben, ilyen szaktudással minden adott ahhoz, hogy a vendégek érezzék, hogy a BioHair-ben vannak a legjobb helyen, ha a hajukról, frizurájukról, fejbőregészségükről van szó.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.