A 2000 futárral és 1200 autóval rendelkező DODO / A Deloitte Fast50 szerint a a régió egyik leggyorsabban növekvő vállalata.
Csütörtök
2022.10.27.
Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését.
 

A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.

A cseh székhelyű, nemzetközi szinten működő DODO 2020 óta van jelen Magyarországon mesterséges intelligencia alapú kiszállítási szolgáltatásaival, emellett sikeresen működik Szlovákiában, Lengyelországban, Bulgáriában, Ausztriában és Németországban is. A DODO Partner program lehetőséget biztosít a független fuvarozóknak, hogy részesei legyenek a DODO sikertörténetének, és az új piacok felé nyitást is megkönnyíti. A DODO a logisztikai platformon kívül ügyfélköréhez is hozzáférést biztosít partnerei részére, így garantálva a sikeres üzletmenetet. A vállalat az értékesítési és marketingtevékenységek kezelésén túl tanácsadással is segíti franchise-partnereit az üzleti élet minden területére vonatkozóan.

"A franchise-program keretében a DODO hozzáférést biztosít partnerei számára a vállalat know-how-jához, egyedülálló logisztikai platformjához és egy erős, nemzetközi szinten is elismert márkához. Programunk a franchise-ügyletekre amúgy nem jellemző, egyedülálló üzleti garanciát biztosít azáltal, hogy egy már meglévő, prosperáló ügyfélkörhöz kínál hozzáférést a résztvevők számára. A DODO Partner segítségével, új, jól képzett futárok bevonásával tovább tudjuk tökéletesíteni szolgáltatásaink színvonalát és elérhetőségét. A programba bekapcsolódó partnerek minden szakmai támogatást megkapnak a DODO-tól, hiszen ennek keretében elérhetővé tesszük számunkra egyedülálló, mesterséges intelligencián alapuló fejlesztéseinket és tapasztalatainkat” – mondta el Dr. Sáfár Károly, a DODO magyarországi képviselője.

A DODO 2021-ben indította el első franchise együttműködését Csehországban, és már a tesztidőszak-ban 14 további partnerrel bővült ügyfélköre.  A program hivatalos indulásával a franchise-hálózat tovább bővül, s immár Magyarországon is elérhetővé válik, s így újabb fuvarozók kapcsolódhatnak be a DODO Partner programjába.

"Kiugróan nagy az érdeklődés a DODO franchise programja iránt, számos új telephellyel, új partnerekkel és új alvállalkozókkal is bővültünk az elmúlt időszakban. A DODO Partner Program ideális minden olyan kreatív és vállalkozó szellemű partner számára, aki érdeklődik az e-kereskedelem, a világ egyik leggyorsabban fejlődő piaci szegmense iránt. Magyarországon a DODO egyedülálló üzleti konstrukciót kínál franchise partnerei számára. Úgy gondolom a legnagyobb előnye a programunknak, hogy megfelelő hozzáállással és a “megszokottnál” jóval kevesebb tőkével olyan vállalkozás indítható, amely akár már a kezdetektől rentábilisan működhet” – mondta Bakos Marcell, a DODO franchise ügyosztályának magyarországi vezetője.

A DODO lehetővé teszi partnerei számára saját fejlesztésű GAIA platformjának használatát, amely a városi logisztika útvonaltervezést, a készpénzkezelést, a flotta- és futárirányítást támogatja. Ez a logisztikai platform minőségi garanciát is jelent egyben a partnerek és ügyfeleik számára. A jól képzett futárok révén a vásárlói élmény is javul, hiszen a magas színvonalú kézbesítés során a vásárlók pozitív élménnyel gazdagodhatnak, amely erősíti a kiszolgált márkák megítélését. Az autókban elhelyezett, a vezetési stílust, illetve az ügyfelek értékeléseit ellenőrző érzékelők segítségével a platform értékeli az egyes futárokat, munkájuk minőségét és feltárja az esetleges hiányosságokat is. Ez lehetőséget biztosít a futárok továbbképzésére, a jó teljesítmény díjazására és a fejlődési lehetőségek meghatározására is annak érdekében, hogy a szolgáltatás minősége egyre tökéletesebb legyen. A DODO innovatív megoldásainak köszönhetően csökkenthető a kiszállítások környezeti hatása, hozzájárulva ezzel a fenntarthatóbb és élhetőbb városok megteremtéséhez.


DODO / A modern és környezetbarát városi logisztika szakértője.
SAJTÓKÖZLEMÉNY

legolvasottabb

A franchise fogalma /2019.04.13.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

népszerű a fórumban

Indul a Fröccsbusz franchise

A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...

9 hozzászólás
utolsó 2016.06.14.
Indul a Fröccsbusz franchise

Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com

9 hozzászólás
utolsó 2016.06.07.
Husse márkabolt és bemutatóterem

A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...

1 hozzászólás
utolsó 2015.01.14.
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla

Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...

1 hozzászólás
utolsó 2014.10.26.
Indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel  kapcsolatban.  Tisztelettel: korosine

9 hozzászólás
utolsó 2014.02.11.
Franchise az állatok szerelmeseinek

Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.24.
Franchise az állatok szerelmeseinek

Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.23.
Indul a Fröccsbusz franchise

Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!

9 hozzászólás
utolsó 2013.05.23.