Milyen gyakran kapjuk meg azt, amit rendelünk?

Megszokott menü
Megszokott menü / A Chick-fil-A-ben még a krumplik se maradtak le.
Hétfő
2022.01.24.
Ha valaki bemegy egy gyorséttermébe, milyen gyakran más a kosara, mint számlája?
 

Sokszor írják, mondják, hogy átvételkor, különösen, ha több dolgot rendelünk, érdemes áttúrni a tálcát. Minden rajta van? Az van rajta, amit kértem?

Az amerikai QSR magazin minden évben készít felméréseket, ahol ezekre a kérdésekre keresi a választ. A mintavétel abból a szempontból hiányos, hogy a közölt adatok a drive-thru „pontosságát” mutatják csak.

A legrosszabb év a vendégeknek 2019-es a volt, ekkor az Egyesült Államokban a McDonald’s 84,8%-os, a Burger King 90,3%-os míg a KFC 66,1%-os (!) pontossággal dolgozott. A legjobb értékeket a hazánkban kevésbé ismert Chick-fil-A hozta, 94%-kal, a 2,500 egységgel rendelkező hálózat nem csak 2019-ben de tavaly is a legprecízebb volt.

A pontosságnál érdemes megjegyezni, hogy nem a rosszindulat miatt marad le egy-egy krumpli a tálcáról, sőt gyakran a termékek száma egyezik, csak mást kapunk, mint szeretnénk, rosszabb esetben valaki más rendelését. 

A 2021-es évre jelentősen javultak az adatok, bár ez legalább annyira köszönhető a járvány miatti forgalom csökkenésnek, mint a hálózatok fejlődésének. Tavaly szinte minden vizsgált franchise 90% felett volt, a Burger King 97,2%-os, a McDonald’s 91,2%-os míg a KFC 92,3%-os eredményt produkált. A legizgalmasabb változás a Chick-fil-A-nél történt, ahol a több mint 100 próbavásárló mindegyike pontosan azt kapta, amit kért. De nem csak a gyorséttermek hibáznak a Starbucks drive-thru-ja is „csak” 92,9%-os pontossággal dolgozik. 

A gyorséttermek többet hibáznak este, a 2019-es évben a reggelik 87%-osak voltak, míg az ebédek 85,4%-osak, a délutáni nasik 83,7%-osak, aki pedig este rendelt, az esetek 80%-ában nem azt kapta, amit kért.


Franchise tanácsadó

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.