Az ötödik kontinensen is megjelent a magyar programozó iskola
A Logiscool szerint egyre nagyobb jelentőséget kaptak a délutáni programok a diákok életében az elmúlt évtizedekben. A statisztikák szerint az Egyesült Államokban minden negyedik diák vesz részt valamilyen tanterven kívüli programon, képzésen. Hasonló tendenciát mutatnak a világ más országai, ez pedig egyre több befektető figyelmét irányítja a piacra. Beruházási szempontból az innovációs lehetőségek, a piac mérete és a kereslet folyamatos növekedése mind vonzóvá teszik ezt a szektort.
Ebbe a szolidnak tűnő állóvízbe dobott kavicsot a COVID, az elmúlt két év a digitális oktatásra való átállásról szólt, mely alaposan felrázta a piacot.
A hálózat véleménye szerint a franchise rendszerben működő iskolák reagáltak a leggyorsabban a hirtelen változásra. A franchise rendszerek előnye egy ilyen helyzetben az átvevők és a rendszergazda közötti szoros kapcsolat, amely lehetővé teszi a top-down intézkedések gyors végig vezetését a szervezeten. Így alakult át a Logiscool is a pandémia alatt és tervezte át a főként programozás és digitális témák közé szerveződő oktatásanyagát alig néhány hónap munkával, mindeközben új partnerekkel bővítve a hálózatot.
Egy jelentős fejlesztés a workshop-ok bevezetése volt, ezek a mini-kurzusok a korábbiakkal ellentétben csupán néhány hétig tartanak. A céljuk, hogy betekintést adjanak a diákoknak a tárgyakba, amelyeket később részleteiben is megismerhetnek egy kurzus felvételével vagy táborba való jelentkezéssel. Az új oktatási rendszer mellett egy közösségi platformot is kaptak a diákok és új tananyagokkal is bővült a Logiscool arzenálja.
Nem áll meg a terjeszkedés sem, az afrikai nyitás mellett még mindig előfordul, hogy egy nap három különböző kontinensen tárgyalnak partnerekkel. Habár a hálózat központja továbbra is Magyarországon van már nyitottak leánycéget például az Egyesült Államokban, hogy a közelebb eső partnereket menedzseljék. A folyamatos növekedés egyre kívánatosabbá teszi a felvásárlásra is a hálózatot, az utóbbi évben az alapítók elmondása szerint több érdeklődő is volt, de egyelőre nem gondolkodnak az eladásban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!