Az ötödik kontinensen is megjelent a magyar programozó iskola

Logiscool
Logiscool / Új programokat vezetett be a programozó iskola a COVID lezárások hatására
Szerda
2021.09.22.
Júliusban Nigériában és Dél-Afrikában is megnyitottak a Logiscool első iskolái.
 

A Logiscool szerint egyre nagyobb jelentőséget kaptak a délutáni programok a diákok életében az elmúlt évtizedekben. A statisztikák szerint az Egyesült Államokban minden negyedik diák vesz részt valamilyen tanterven kívüli programon, képzésen. Hasonló tendenciát mutatnak a világ más országai, ez pedig egyre több befektető figyelmét irányítja a piacra. Beruházási szempontból az innovációs lehetőségek, a piac mérete és a kereslet folyamatos növekedése mind vonzóvá teszik ezt a szektort.
Ebbe a szolidnak tűnő állóvízbe dobott kavicsot a COVID, az elmúlt két év a digitális oktatásra való átállásról szólt, mely alaposan felrázta a piacot.

A hálózat véleménye szerint a franchise rendszerben működő iskolák reagáltak a leggyorsabban a hirtelen változásra. A franchise rendszerek előnye egy ilyen helyzetben az átvevők és a rendszergazda közötti szoros kapcsolat, amely lehetővé teszi a top-down intézkedések gyors végig vezetését a szervezeten. Így alakult át a Logiscool is a pandémia alatt és tervezte át a főként programozás és digitális témák közé szerveződő oktatásanyagát alig néhány hónap munkával, mindeközben új partnerekkel bővítve a hálózatot.

Egy jelentős fejlesztés a workshop-ok bevezetése volt, ezek a mini-kurzusok a korábbiakkal ellentétben csupán néhány hétig tartanak. A céljuk, hogy betekintést adjanak a diákoknak a tárgyakba, amelyeket később részleteiben is megismerhetnek egy kurzus felvételével vagy táborba való jelentkezéssel. Az új oktatási rendszer mellett egy közösségi platformot is kaptak a diákok és új tananyagokkal is bővült a Logiscool arzenálja.

Nem áll meg a terjeszkedés sem, az afrikai nyitás mellett még mindig előfordul, hogy egy nap három különböző kontinensen tárgyalnak partnerekkel. Habár a hálózat központja továbbra is Magyarországon van már nyitottak leánycéget például az Egyesült Államokban, hogy a közelebb eső partnereket menedzseljék. A folyamatos növekedés egyre kívánatosabbá teszi a felvásárlásra is a hálózatot, az utóbbi évben az alapítók elmondása szerint több érdeklődő is volt, de egyelőre nem gondolkodnak az eladásban.