Magániskoláké a jövő?

A 2004-ben alakult Maple Bear azzal a céllal jött létre, hogy a bevált kanadai oktatási módszereket eljuttassa a fiatalokhoz világszerte. A Maple Bear számos oktatási formát kínál, az óvodától kezdve, általános iskolán át egészen a középiskoláig. Az osztályokban kétnyelven tanulnak a diákok (angol és magyar), az oktatók pedig a kanadai, gyermek- és tevékenységközpontú módszertant követik.
A jelenleg 17 országban működő, több mint 40.000 diákot tanító Maple Bear, az egyik leggyorsabban terjeszkedő hálózat az oktatási piacon. A koncepció a kanadai kéttanyelvű tantervnek és egyedi módszertanjának köszönheti a növekedését.
A hálózat egy egyénközpontú oktatási rendszer kiépítésére törekszik. Céljuk nem csak a lexikális tudás átadása, hanem a diákok életre való nevelése a kritikus gondolkodás és a tanulási kedv fejlesztésével. A tantervet úgy tervezték, hogy átfogóan érintse a gyermekek fejlődésének valamennyi aspektusát, a kanadai oktatási rendszert nem véletlenül tartják a világ legjobbjai között számon.
Yann Bidan, a Maple Bear közép- és kelet-európai terjeszkedéséért felelős ügyvezető igazgatója szerint a hálózat szeretne tovább terjeszkedni franchise-ban elsősorban a régiónkban. "Célunk, hogy egy olyan rendszert vezessünk be a környező országokba, amely egyesíti a kanadai rendszer legjobb gyakorlatait, a helyi tantervekkel az adott ország jogszabályaihoz alkalmazkodva."
A Maple Bear több, mint egy licensz vagy védjegy, teljes franchise csomagot kínálnak a partnereinek. A csatlakozás nem csak a know-how átadásáról szól, amely tipikus a legtöbb franchise hálózatban. A hálózat a koncepció valamennyi elemét átadja, legyen szó oktatási praktikákról, tantervről vagy a tanárok betanításáról, mindezt folyamatosan biztosítja, nem csupán a szerződést aláírását követően.
Fontos szempont, hogy a csatlakozó partnerek valamennyi iskolatípust elindíthatják, legyen szó óvodáról vagy középiskoláról. Az átvevőknek nem kötelező valamennyi típust megnyitnia, de hosszútávon előnyt jelent, hogy a diákokat végig tudja kísérni azok teljes életútján az oktatási rendszerben.
A fentebb említett eszközök kiegészülnek egy online platformmal, amely tartalmazza a teljes tananyagot 3 hónapos gyerekektől egészen 18 éves korig. "Számunkra a tanterv egy élő entitás, amely fejlődik. Ezért is frissítjük azt folyamatosan a legújabb kanadai oktatási praktikákkal bővítve.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb

Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!