Oktatási vállalkozás Lego kockákkal
A legtöbben nosztalgiával tekintünk vissza a gyermekkorunkra és a kedvenc játékainkra. Akkoriban kevés gyerek vagy akár szülő gondolt volna arra, hogy egy-egy játéknak meghatározó szerepe lehet egy gyermek felnőtt korára.
A lengyel Eudukido hálózata játékos módszertannal célozza meg a készségfejlesztés műfaját, a gyerekek élethosszig tartó, értékes kompetenciákat sajátíthatnak el és mindezt csupán Lego-val.
Az Edukido-nak több, mint 200 oktatási programja van 3 és 12 év közötti gyerekek számára. A fiatalok gyakorlatiasan ismerkedhetnek meg tudományos és technológiai témákkal, mindezt szórakoztató módon miközben új barátokra is szert tehetnek. Piotr Szczepkowski, az Edukido társalapítójának elmondása szerint a hálózat célja, hogy kiváncsiságra sarkallja a gyerekeket és az absztrakt gondolkodásra buzdítsa őket, mindezt gyakorlatokon keresztül, nem pedig magolással.
Lengyelországban a hálózat 400 egységig tervezi a terjeszkedést az országos lefedettséghez, de mindeközben külföldre is tekintgetnek. A cég jelenleg hazánkban, Romániában, a Balkán országokban, Csehországban és Szlovákiában keres partnereket.
Anna Stasiuk, a cég ügyfélkezelésért felelős vezetője szerint az Edukido kiváló helyzetből indul a piacon: „Nincs közvetlen versenytársunk. Sok hálózat kínál robotikához kapcsolódó órákat, de semelyiknek sincs kreatív építésre alapuló programja, amely a tanulási folyamat alapját képezhetné.”
Az Edukido nem csupán a terjeszkedésre helyezi a hangsúlyt. A hálózat vezetése fontosnak tartja az órák minőségének fenntartását is, a lefedettséget nem csupán új egységek nyitásával tervezik elérni. Az Edukido Mini program lehetőséget ad a brandnek, hogy kisvárosokat is meglátogasson. Így az ott élő gyerekek a többnyire csak nagyvárosokban elérhető oktatáshoz is hozzáférhetnek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
Hogyan választanak ma franchise partnert a nagy hálózatok és milyen kihívásokat kell megugrania egy vállalkozónak, ha csatlakozni akar a legnagyobb márkákhoz?
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!