Elindulhat a konténer koncepciók terjeszkedése?
Amikor egy ágazat vagy szektor jövőjére vagyunk kíváncsiak, mindig a tengerentúli tendenciákat nézzük. Ezért érdekes figyelni milyen változáson megy át, milyen irányba halad a járvány által leginkább érintett szektor az éttermek világa. A pandémia következtében ugyanis jelentős változások, kísérletezések indultak el az Egyesült Államokba, ezen próbálkozások közül az egyik az alacsonyabb tőkeigénnyel rendelkező konténer koncepciók terjedése. Ezek nagy előnye, hogy olcsóbb és egyszerűbb is felépíteni, valamint üzemeltetni őket. Emellett pedig a pandémia alatt jól vizsgázott drive thru-ra építenek.
A konténerek teljes alapterülete kicsit több, mint 50 m2, így gond nélkül elhelyezhető nagyobb parkolókban. Az ilyen típusú modellek várhatóan először szupermarketek és áruházak környékén fognak nagyobb számba megjeleni.
Hazánkban is megjelentek már ehhez hasonló koncepciók. A magyar fejlesztésű street food-ot, a kolbice-t készítő Reinpold konténer éttermei már több országban is jelen vannak. A hálózatnak a pandémiát követő gazdasági kilábalás, valamint a szektorban végbemenő változások egy újabb lökést adhatnak a terjeszkedésben.
Természetesen még nem lehet megmondani azt, hogy ezek a változások csak ideig-óráig lesznek velünk vagy meghatározó irányvonallá vállhatnak a jövőben.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.