A babauszodák szerepe a pandémia után

A 15 éve működő Stilianos babauszoda egy nagy piaci rést töltött be, ezt mi sem mutatja jobban, hogy a franchise rendszerük elindítása óta eltelt 7 évben több, mint tíz uszodát nyitott már a hálózat. A foglalkozások 3 hónapos kortól egészen 5-6 éves korig terjedhetnek. A baba úszás esetén a szülőkkel közösen történnek a gyakorlatok, melyek célja a korai készségfejlesztés, a kognitív funkciók építése és a vízbiztosság kialakítása a gyermekben. A hálózat erre a célra saját foglalkozás rendszert alakított ki SHD (Stilianos Hydro Development) néven, mely nem csak az évek során, de a fejlettségi szintjük szerint is végig követi a gyermekek fejlődését. A képzés gyakorlott oktatókkal, kifejezetten a gyerekek számára kialakított uszodai környezetben, klórmentes vízben zajlik.
A Covid helyzet miatt most sok család négy fal közé szorult. A hirtelen bezártság és az online munkavégzés a fiatalok fejlődésére sincs jó hatással. A korai eszközhasználat és a képernyő előtt töltött órák negatív hatása akár "sms-nyakhoz" is vezethet a folyamatosan lehajtott fej és a görbe testtartás miatt.
Otthon kevesebb mozgás lehetősége van a családoknak, ez pedig növeli az elhízás esélyét is. Az okos eszközökkel, játékokkal és mese nézéssel töltött idő kevésbé járulhat hozzá a fiatalok fejlődéséhez, mint az oktatói figyelem és a testmozgás. A jelenlegi helyzetben, az iskolák bezárása mellett azonban erre ritkán adódik lehetősége a szülőknek.
A karantén helyzet fokozatos feloldásával a Stilianos támogatni tudja majd a szülőket ebben azáltal, hogy gyermekeik számára ismét hasznos időtöltést és készségfejlesztő képzéseket kínál majd. Habár a képzéseken való részvételre a jelen körülmények között is lehetőség van - egy higiénikus, fertőtlenített környezetben - a jövőben a járványhelyzet javulásával a Stilianos babauszodák is kiemelt szerepet játszhatnak abban, hogy a fiatal gyermekeknek ismét mozgási lehetőséget kínáljanak és segítsék a fejlődésüket.
A Stilianos rendszere a nemzetközi piacon is hiánypótlónak számít, így az uszoda hálózat már mester partnereket is keres a határon túl. A hálózat 2021-ben már külföldi terjeszkedést tervez, elsősorban a német, osztrák és szlovák piacokon. A koncepció olyan partnereket keres, akik elkötelezettnek érzik magukat a gyermekek oktatására és fejlődésük támogatására, ugyanakkor nyitottak az uszoda fejlesztésére és saját maguk szakmai fejlődésére.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Sikerre vágysz az ingatlanszakmában, de nem akarsz mindent egyedül csinálni? Egy franchise hálózathoz való csatlakozás, mint az Immo1, kiváló lehetőség - de ahhoz, hogy valóban sikeres franchise partnerré válj, kulcsfontosságú képességekre van szükség. Íme az 5 kulcskompetencia, amely a sikeres induláshoz elengedhetetlen.
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
legolvasottabb

Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel