Csobbanj a sikerben!
Franchising.hu: Kérlek, mesélj a kezdetekről, honnan jött a Stilianos ötlete?
Varga Vivien: Mindig is szerettem gyerekekkel foglalkozni, nagyon feltölt a lelkes, derűs kis személyiségük, az őszinteségük és a szeretetük. Így adta magát, hogy babaúszás oktatónak tanuljak, ami aztán hivatásommá vált. Szüleim segítettek megteremteni az első saját uszodát. Itt hamar felismertem, hogy a babaúszáson, úszástanításon kívül nagyon sok gyermeknek ennél jóval többre, azaz komplex fejlesztésre van szüksége. Így épült fel az út, de nem véletlen a névválasztás sem, Szent Stilianos a gyermekek védőszentje. A lehetőséget és a felelősséget komolyan véve elvégeztem a gyógypedagógiai főiskolát, azóta is rendszeresen tanulok és építem be ismeretimet belső képzésünkbe is.
Franchising.hu: Az első uszodát Rákosszentmihályon nyitottad meg, máig ez a Stilianos mintaegysége. Mikor és miért döntöttél úgy, hogy franchise hálózat építésébe kezdesz?
Varga Vivien: 2007-ben nyitott az első egység. Nagyon hamar népszerűvé vált a családok körében, így 2010-ben újabb medencével bővítettük az uszodát. Alig telt el ismét néhány év, már olyan igény volt az általunk nyújtott unikális úszás- és fejlesztési technikára és minőségi időtöltésre, hogy a továbblépésen, a „szintváltáson” gondolkodhattunk. Ez 2012-re valósult meg, és azért döntöttünk a franchise hálózatban történő továbblépésen, hogy mindenhol ugyanazt a minőségi szolgáltatást nyújthassuk. Hisszük, hogy ha csapatot építve olyan felelős és elhivatott emberek kezébe adjuk értékeinket és az általunk kidolgozott módszert, akik nemcsak üzleti szemlélettel tekintenek a Stilianosra, azzal a gyermekek, a családok is gyarapodnak.
Ennek megfelelően és ezzel egy időben újabb kihívás elé állítva magunkat felépítettük központi képzési rendszerünket, ahol nemcsak oktatóink, hanem átvevőink is részletes és színvonalas tananyagot, segítséget, állandó támogatói hátteret kapnak.
Franchising.hu: Milyen vállalkozói magatartást igényel egy vagy két egység működtetése, szemben egy egész hálózat irányításával? Mi volt az, amiben fejlődnöd kellett, és mi az, amit másképpen látsz, másképpen csinálnál már hálózattulajdonosként?
Varga Vivien: Érdekes kérdés, elsőre ellentmondásos lehet a válaszom. A hálózat irányítása egyben lazább és mégis következetesebb vállalkozói magatartást igényel. Lazábbnak kell lennem, hiszen a Stilianos hálózat bővülésével egyre több, különböző habitusú és különböző tapasztalattal bíró ember érkezik a csapatba. Mintegy családanyaként tartva össze őket kell lennem megengedőnek, meghallgatónak, türelmesnek, motiválónak. Ugyanakkor viszont, pont azért, hogy ez a kis „család” működjön mégis határozott, következetes, figyelmes és éber kell legyek.
Nemcsak vállalkozói, hanem nagy önismereti kaland is az elmúlt néhány év, de pont ezért élvezem egyre inkább. Tudatosan dolgozom azon, hogy a lehető legjobban csináljam, folyamatosan képzem magam szakmai és emocionális vonatkozásban.
Franchising.hu: Milyen célkitűzésed van a hálózatot illetően? Hogy látod, meddig tud növekedni a rendszer?
Varga Vivien: Komoly terveim vannak, hiszen nemcsak úgy érzem, hanem látom is, hogy valós és egyre nagyobb igény van az általunk kidolgozott, komplex fejlesztést biztosító vízi programra. Innovációink folyamatosak, és sorra igazolják, hogy érdemes volt belevágni, időt, pénzt és energiát áldozni rájuk.
Mindezek miatt úgy látom, hogy több téren is reálisak célkitűzéseim. Hazai vonatkozásban néhány éven belül további 20 egységgel kívánjuk bővíteni a hálózatot - szeretnénk jelen lenni legalább minden megyeszékhelyen.
Emellett a határainkon túl is tervezzük a Stilianos brand felépítését. Több külföldi kiállításon vettünk részt, tárgyaltunk átvevőjelöltekkel. Ezen keresztül jól láthatóan megmutatkozott, hogy más országokban is van igény az effajta fejlesztésre, és reményeink szerint hamarosan nemzetközi szinten is jelen lehetünk.
Franchising.hu: Mitől igazán egyedi a Stilianos koncepciója?
Varga Vivien: Attól egyedi a koncepciónk, hogy holisztikus szemlélettel tekint a gyermekre, a gyermekek minden téren történő fejlődésére. A foglalkozás, a rendszer, a technika messze túlmutat a babaúszáson. Miközben természetesen úszni is megtanítjuk a gyermekeket, egész korai, 3 hónapos kortól kezdve fokozatosan, egymásra épülő rendszerben, tematikusan emeljük be a korosztálynak megfelelő kognitív, nyelvi és szenzomotoros feladatokat is. Mindehhez az egészséges gyermekfejlődési lépéseket vesszük alapul, nem próbáljuk azt gyorsítani, ellenben időben észrevesszük és jelezzük, ha eltérés, elmaradás vélelmezhető.
Franchising.hu: Ki lehet ideális franchise partnere a működő hálózatnak?
Varga Vivien: Olyan átvevőket várunk, akik szeretik a gyerekeket, akik felismerik, hogy egyre változó és gyorsuló világunkban mennyire fontos a preventív jellegű fejlesztés. Olyan partnerekkel szeretünk együtt dolgozni, akik lelkesek és pozitív személyiségek, elhivatottak a folyamatos fejlődés és a minőségi szolgáltatás irányába, és szívesen teremtenek mindennek egy exkluzív, igényes környezetet.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.